فراخوان ایده ها و طرح های پژوهشی 19 مهر در کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، فراخوان ایده ها و طرح های پژوهشی 19 مهر را با محوریت بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، پیرامون کانون ها برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، معاونت آموزش و پژوهش ستادعالی کانون های مساجد کشور به مناسبت گرامیداشت سالروز بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار علما و روحانیون خراسان شمالی در 19 مهر سال 91، با هدف شناسایی و رصد پژوهشگران، فراخوان ایده ها و طرح های پژوهشی 19 مهر را برگزار می کند.

 

این فراخوان با محوریت بیانات مقام معظم رهبری و عبارات راهبردی ایشان در این دیدار و در قالب ارائه ایده ها و طرح های پژوهشی دیجیتالی، ادبی و هنری شامل ویدئوکلیپ، وب سایت، پویا نمایی، بازی های رایانه ای، کتاب، مقاله، رمان، داستان کوتاه، شعر، فیلمنامه، نمایشنامه، مستند و فیلم کوتاه طرح شده است.

 

توسعه و ترویج بیانات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به کانون های مساجد، شناسایی ظرفیت های کانون های مساجد در زمینه قدرت تفکر، ایده سازی، طراحی و ابتکار و همچنین زمینه سازی جهت عرضه نوآوری ها، خلاقیت ها و ابتکارات کانون های فرهنگی و هنری مساجد از مهم ترین اهداف این فراخوان است.

 

ارائه ایده ها و طرح های پژوهشی در این فراخوان شامل پردازش موضوعات در سه بخش پژوهش های کتابخانه ای، میدانی و تلفیقی است و آثار مصداقی در هریک از قالب های اعلامی فراخوان، در بخش رقابتی شرکت داده نمی شود.

 

همچنین علاوه بر محور بودن بیانات راهبردی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای همه پژوهشگران این ویژگی در ارزیابی پژوهش های روحانیون و ائمه جماعات با اهمیت ویژه ای مورد توجه قرار می گیرد.

 

علاقه مندان باید آثار پژوهشی خود را تا (9 دی) جهت معرفی آثار برتر به دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه ارسال کنند.

 

گفتنی است، آثار برتر استانی (15 دی) به ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور معرفی شده و پس از ارزیابی آثار نتایج پایانی و نفرات برگزیده این فراخوان پژوهشی (18 اسفند) اعلام می شود.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 420370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha