آیین اختتامیه مسابقات قرآن استان تهران برگزار شد

خبرگزاری شبستان: مراسم اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن استان تهران هفتم آذرماه از ساعت 18 تا 21 در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حرم عبد العظیم الحسنی(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، مراسم اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن استان تهران هفتم آذرماه از ساعت 18 تا 21 در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حرم عبد العظیم الحسنی(ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام غلامرضا محمدزاده، مدیرکل اوقاف استان تهران، ولی یاراحمدی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و... در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار شد.

بنابراین گزارش در ابتدای این مراسم «علی خشنود» نفر اول رشته قرائت بزرگسالان سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن استان تهران به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت که پس از تلاوت آیات قرآن، حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده مدیرکل اوقاف استان تهران به ارائه گزارشی از این دوره از رقابت ها پرداخت.

در ادامه این مراسم گروه تواشیح «شمس» که رتبه اول این دوره از مسابقات را در بخش آقایان به دست آورد به اجرای برنامه پرداختند.

 

همچنین ابتهال خوانی «حبیب صداقت» نفر اول رشته ابتهال خوانی این دوره از مسابقات قرآن استان تهران از دیگر برنامه های مراسم اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن استان تهران بود که در این بخش از مراسم نوبت به تجلیل از برگزیدگان این دوره از مسابقات قرآن استان تهران رسید و برگزیدگان این دوره از مسابقات در 11 رشته و در بخش بانوان و آقایان و در گروه های سنی شکوفه ها و بزرگسالان تجلیل شدند.

پایان پیام/

کد خبر 420498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha