سومين سوگواره منطقه اي شعر عاشورايي حديث نينوا در استان یزد برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، گفت: سومین سوگواره منطقه ای شعر عاشورایی حدیث نینوا به میزبانی شهرستان بهاباد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، علی غیاثی ندوشن، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، صبح امروز (18 آذر) در نشست معاونان این اداره کل گفت: سومین سوگواره منطقه ای شعر عاشورایی حدیث نینوا در استان برگزار می شود.

 

وی افزود: سومین سوگواره منطقه ای شعر عاشورایی حدیث نینوا با هدف ترويج فرهنگ حماسه حسيني و تشويق شاعران به فعاليت در حوزه ادبيات عاشورايي برگزار می شود.

 

غیاثی، اظهار داشت: این سوگواره با حضور شاعرانی از استان های فارس، اصفهان، کرمان، خراسان جنوبی و شاعران استان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه سومین سوگواره منطقه ای شعر عاشورایی حدیث نینوا با موضوع آزاد برگزار می شود، تصریح کرد: اشعار با موضوع تجلی امر به معروف و نهی از منکر در اولویت قرار دارند.

 

غیاثی افزود: این کنگره 19 آذر سال جاری با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به میزبانی شهرستان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهاباد برگزار می شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، خاطر نشان کرد: به آثار برگزيده این سوگواره تنديس سوگواره، لوح تقدير و هداياي نقدي اعطا می شود.

 

وی در پایان طی حکمی احمدرضا قديريان و عالیه محرابی را به عنوان داوران سومین سوگواره منطقه ای شعر عاشورایی حدیث نینوا معرفی کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 423125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha