افتتاح کارخانه تولید فروسیلیس غرب پارس در جوکار 

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل شرکت میدکو گفت: کارخانه تولید فروسیلیس غرب پارس به صورت مستقیم برای 130 نفر و به طور غیرمستقیم برای یک هزار و 300 نفر شغل ایجاد می‎کند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان ازهمدان، علیاصغر پورمند، مدیرعامل شرکت میدکو صبح امروز( 18 آذر) در حاشیه افتتاح کارخانه تولید فروسیلیس غرب پارس در  بخش جوکار  شهرستان ملایر بیان کرد: شرکت سرمایه‌گذاری فروسیلیس غرب پارس یکی از شرکتهای زیرمجموعه گروه هلدینگ میدکو است.

 

وی افزود:   5/1 ملیون نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم سهام دار شرکت میدکوهستند که در راستای اجرای سیاست های دولت و بند ب اصل 44 قانون اساسی و با مشارکت عمومی مردم در بنگاههای اقتصادی تاسیس شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این شرکت موجب رشد و شکوفایی اقتصاد ایران در توسعه معادن و صنایع معدنی شده است، افزود: شرکت میدکو با طراحی 17 پروزه و حجم سهم 14 هزار میلیارد تومانی پس از نهایی شدن این مهم به میزان تولید رسیده است.

 

مدیر عامل شرکت میدکو گفت: ظرفیت این کارخانه 12 هزار تن تولید فرو سیلیس با مساحت 6/5 هکتار و سرمایه گذاری 47 میلیارد تومان با اشتغال زایی مستقیم برای 130 نفر و غیر مستقیم برای هزار و 300 نفر در سال 90 است.

 

پورمند اظهار داشت: در حال حاضر 600 شرکت کوچک و متوسط در سراسر کشور با 7 هزار نفر مشغول به کار  هستند.

 

مدیرعامل شرکت میدکو گفت: هدف اصلی ما ایجاد اشتغال در مناطق محروم با پرهیز از تشریفات، انجام کار با دقت و سرعت به منظور رشد و بالندگی اقتصادی است.

 

پایان پیام/

کد خبر 423306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha