هشت سال دفاع مقدس، نشان از نیروی ایمان، اخلاص و ولایت مداری این مردم دارد

خبرگزاری شبستان: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشادت‌های مردم گفت: هشت سال دفاع مقدس، نشان از نیروی ایمان، اخلاص و ولایت مداری این مردم دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمدصالح جوکار روز گذشته‌ (۱۳ اردیبهشت) در دیدار آیت‌الله‌ نوری همدانی با خانواده‌های شهدا و ایثارگران یزد در حسینیه ثارالله یزد گفت: استان یزد با توجه به ظرفیت های بزرگی که در خود دارد توانسته است سهم ویژه ای در ارتقای جایگاه علمی و دینی در کشور داشته باشد.

وی افزود: حضور افرادی همچون آیت الله حائری یزدی، شهید صدوقی، آیت الله فقیه خراسانی، آیت الله خاتمی، سید جواد مدرسی، از جمله چهره های علمی و حوزوی این استان هستند که این نشان از بار علمی یزد در سطح کشور است.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبعیت از ولایت فقیه توسط مردم یزد گفت: قیام های متعدد در تاریخ جمهوری اسلامی از جمله دهم فرورودین نشان از ولایت مداری و تیبعیت از ولایت فقیه توسط مردم یزد است که در این راستا نیز در هست سال دفاع مقدس نیز توانستند تا پای جان از این انقلاب دفاع کنند.

جوکار تصریح کرد: مردم یزد برای این انقلاب خون های بسیاری را فدا کردند که تقدیم چهار هزار شهید برای انقلاب اسلامی در عرصه‌های هشت سال دفاع مقدس، پیروزی انقلاب اسلامی و نبرد با استکبار جهانی گوشه‌ای دیگر از ایثار مردم یزد است.

وی تصریح کرد: وجود مراکز دانشگاهی و وجود بیش از یک صد هزار نفر طالب علم در این مراکز هم از دیگر ویژگی‌های علمی استان یزد است که امیدواریم روز به روز این امر افزایش پیدا کند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامیگفت: بر اساس قرآن کریم، کسانی که با خدا عهد بستند، بسیاری از آن‌ها شربت شهادت نوشیده، انقلاب را تضمین و در راستای ایجاد تمدن اسلامی گام برداشتند.

جوکار ادامه داد: ما باید منتظر و آماده باشیم و خط را گم نکنیم، مسیر روشن امروز این کشور مسیر ولایت و تدابیری است که مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف داشته‌اند.

پایان پیام/

کد خبر 455504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha