امنیت  و آرامش کشور به برکت خون این شهداست

خبرگزاری شبستان،نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:  امروز امنیت و آرامشی که در کشور ما وجود دارد حاصل جانفاشانی این شهداست  وباید  امروز مردم یزد در سایه ولایت هر چه محکم‌تر هدف و راه شهدا و انقلاب را ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی صبح امروز(22اسفند) در همایش پیاده روی خانوادگی که مناسبت روز شهداء برگزار شد اظهار داشت : هر کار و قدمی که در اره شهدا برداشته شود ارزشمند است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شهدا با فداکاری و ایثار در مقابل دشمنان اسلام و این سرزمین ایستادند و به برکت خون این شهدا است  که امروز با عزت و افتخار شیعه و مسلمان داریم.

جوکار خاطرنشان کرد: امروز با ریختن خون این شهدا کشور ما بیمه شده که می تواند در برابر 36 سال تحریم و فشار اقتصادی ایستادگی کند و علاوه بر آن در فضای تولید علم و فناوری و هسته ای و هوا فضا ..  پیشرفت چشم گیری داشته باشد.

وی تاکید کرد : امروز امنیت و آرامشی که در کشور ما وجود دارد حاصل جانفاشانی این شهداست  وباید  امروز مردم یزد در سایه ولایت هر چه محکم‌تر هدف و راه شهدا و انقلاب را ادامه دهند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر انقلاب ما  امروز از یمن تا آمریکا گسترده و صادر شده به برکت خون این شهدا است و انها جزء رضایت پروردگار،ولایت و سربلندی ایران هیچ چیزی دیگری برایشان معنایی نداشت.

گفتنی است، 22 اسفند سال 58 بنیاد شهید به دستور امام خمینی (ره) تاسیس شد و این روز در تقویم ملی به نام روز بزرگداشت شهدا تعیین و نامگذاری شده که در استان یزد در این روز یاد روزهای دفاع مقدس  که مراسم های تشییع شهدا از امیرچخماق تا گلزار شهدای خلدبرین تشییع می شدند، ا ین همایش پیاده روی هم از مزار هشت شهید گمنام در میدان امیرچخماق آغاز شد و با اجرای برنامه های متنوع و قرعه کشی جوایز نفیس در گلزار شهدای خلدبرین به کار خود پایان داد.

پایان پیام/

کد خبر 446156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha