آب و امنیت ۲  مساله اساسی برای مردم استان یزد است

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم یزد با اشاره به جمعیت استان یزد گفت: با وجود افزایش افراد غیر بومی در استان یزد، آب و امنیت ۲ مساله اساسی برای مردم استان یزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید ابوالفضل موسوی بیوکی، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی امروز (14 مرداد) در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر کشور در یزد گفت: ما در استان یزد چهار نماینده داریم که مجمع نمایندگان را تشکیل دادیم و موضوع اول در این مجمع در استان نیز بحث آب بوده است.

 

وی افزود: ما متکی به خط انتقال آب زاینده رود به یزد هستیم و اولویت اول ما حفظ خط اول انتقال آب است  که باید توجه خاصی به آن شود.

 

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع دوم استان نیز امنیت است که استان یزد حدود یک میلیون و 140 هزار نفر جمعیت دارد که یک میلیون نفر یزدی و 140 هزار نفر غیر یزدی هستند و به نظر می رسد این میزان زیاد است و باید برای آن تدابیری اندیشیده شود.

 

موسوی بیان کرد: میراث فرهنگی و تاریخی یزد به شکلی فراملی است که باید به این امر توجه ملی شود و حساسیت ها نیز باید به این امر بیشتر شود.

 

وی ادامه داد: شهر یزد 515 هزار نفر با یک نماینده است که این بی نظیر است و در تقسیمات سیاسی استان نیز باید تدابیری اندیشیده شود که باید برای آن نیز برنامه ریزی کرد.

 

کد خبر 563255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha