پایداری و ایستادگی رزمندگان، اقتدار ایران در پای مذاکرات هسته ای را رقم زد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان افزود: اقتدار و صلابت ایران در پای مذاکرات هسته ای مدیون ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدا در ۸ سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، امیرعلی نیک بخش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه زنجان اظهار کرد: 8 سال دفاع مقدس همچون گنجینه معنوی روح اقتدار را در این نظام دمید.

 

وی با اشاره به اقتدار ایران در پای مذاکرات هسته ای ادامه داد: این صلابت و اقتدار مدیون خون شهدا و ایستادگی رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس است.

 

این مقام مسئول با تبریک 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز شهدا ادامه داد: این نظام برای پایداری در مقابل جبهه کفر 22 هزار شهید تقدیم کرد که سهم استان زنجان از این شهدا، سه هزار شهید گلگون کفن است.

 

نیک بخش به گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و افزود: شهدا زنده هستند و ما نیز باید در هرلحظه از زندگی خود آنان را یاد کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی خون های بسیاری بر زمین ریخته شده است، ادامه داد: این خون ها موجب بارور شدن درخت اسلام شد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به فشارها و تحریم های دشمنان بر علیه ایران اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: این تحریم ها توطئه هایی بر علیه نظام هستند که با پایداری مردم نقش برآب می شوند.

 

این مقام مسئول در ادامه به توسعه و ترویج فرهنگ ایثرا وشهادت در جامعه تاکید و گفت: باید پیام شهدا را درک کرده و این پیام به نسلهای آینده جامعه انتقال داده شود.

 

وی تکریم و بزرگداشت خانوادههای شهدا و ایثارگران را ضروری دانست و گفت: خانوادههای شهدا و ایثارگران ولی نعمت نظام اسلامی هستند که باید تکریم شده و جایگاه آنان ارتقا یابد.

 

به گفته نیک بخش لازم است با تبعیت از ولایت فقیه، حفظ حجاب و عفاف و دیگر اهداف بلند شهدا از خون شهدای انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 446149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha