درخشش دانش آموزان مدرسه صدرای اراک در حماسه حسینی

خبرگزاری شبستان: مدیر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای اراک از برگزیده شدن دانش آموزان این مدرسه در مسابقه سراسری فرهنگی ـ تربیتی حماسه حسینی خبر داد.

معصومه صدرایی، مدیر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا اراک به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: زینب جیریایی پایه دوم، زینب همتی پایه اول، زهرا نظیری پایه چهارم از برگزیدگان این مسابقه بودند و از معصومه بخشی پایه سوم به صورت ویژه همراه با 23 نفر دیگر از سایر مدارس صدرای کشور تقدیر به عمل آمد.

وی با بیان اینکه نفرات ویژه به صورت قرعه کشی انتخاب شدند و جایزه آنان یه دستگاه قرآن دیجیتال بود، افزود: در این مسابقه سراسری ۱۰۰ سوال تستی از ابعاد مختلف حرکت امام حسین علیه السلام از مدینه تا زمان شهادت طرح شده بود و در اختیار مدارس صدرای سراسر کشور قرار گرفت.

 صدرایی ادامه داد: در مسابقه حماسه حسینی حدود ۶ هزار نفر دانش آموز از ۳۷ مدرسه دخترانه و ۴۹ مدرسه پسرانه شرکت کرده بودند و از هر مدرسه چهار نفر به ما عنوان افراد برگزیده معرفی شدند..

این مسابقه به همت سازمان مدارس اسلامی صدرا مقارن با ماه خون و شهادت و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و مصادف با روز دانش‌آموز مسابقه‌ فرهنگی ـ تربیتی حماسه حسینی را با موضوع درس‌ها و عبرت‌های نهضت عاشورا برگزار شد.

مدیر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا اراک در ادامه برگزاری مراسم زیارت عاشورا و قرائت دعای عرفه را از جمله فعالیت های فرهنگی این مدرسه عنوان کرد و گفت: کلاس های مشاوره کنکور برای دانش آموزانی که امسال کنکور دارند با حضور استاد مشاوره این امر برگزار می شود.  

پایان پیام/

کد خبر 423309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha