ثبت نام در مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در استان یزد شروع شد

خبرگزاری شبستان: مدارس علوم و معارف اسلامی یکی از مراکز مهم فرهنگی در کشور است که با توجه به اشتیاق دانش آموزان، این مدارس در حال افزایش است و در این راستا نیز ثبت نام در مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا از امروز ( ۲۷ فروردین ماه) در استان یزد شروع شد.

حجت الاسلام خلیل سلطانی، رابط مدارس صدرای استان یزد با اشاره به فعالیت مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در استان یزد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: با توجه به نام نویسی این مدارس در سطح کشور، مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در استان یزد نیز اقدام به ثبت نام کرده‌اند که علاقهمندان جهت تحصیل در این مدارس از امروز 27 فروردین ماه تا ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند تا با مراجعه به مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

رابط مدارس صدرای استان یزد ادامه داد: در استان یزد هم اکنون ۶۳۰ دانش آموز شامل ۳۵۸ دانش آموز پسر و ۲۷۲ دانش آموز دختر در این مدارس مشغول به تحصیلند. 

 

وی گفت: احداث دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی توسط سازمان نوسازی مدارس با استفاده از الگوی مناسب معماری اسلامی در مراکز استان‌ها به منظور تربیت و رشد علمی نیروهای نخبه امری ضروری است.

 

رابط مدارس صدرای استان یزد با بیان اینکه اکنون چهار مدرسه دخترانه و پنج مدرسه پسرانه صدرا در شهرستان های استان یزد دایر شده است، گفت: اکنون نیمی از شهرستان های استان یزد دارای مدارس صدرا هستند.

 

سلطانی در پایان تصریح کرد: آزموم ورودی این مدارس در شهرستان یزد در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ برگزار می‌شود که پس از آن نیز نفرات برگزیده جهت تکمیل مدارک فراخوانده می‌شوند.

 

پایان پیام/

کد خبر 451585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha