ایستادگی در برابر استکبار انتظار امروز شهداست

خبرگزاری شبستان: قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به لزوم مقابله با استکبار جهانی گفت: شهدا انتظار دارند ما همه متحد و منسجم در برابر جریانی که مقابل انقلاب است، ایستاده و پایمردی کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، محسن انصاری پیش از ظهر امروز (18 آذر) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران که در سالن اجتماعات بنیاد شهید قزوین برگزار شد، بیان کرد: امروز نیز مانند همه مقاطع 36 سال گذشته، با جبهه و ائتلاف بزرگ استکبار روبرو هستیم و در طول این سال ها بنابر اشکال مختلف مقابل ما ایستادند و ما نیز به حمدالله از این عرصه ها و میدان ها پیروز بیرون آمدیم.

وی ادامه داد: امروز شهدا گرانقدر از ما انتظار دارند که راه شان را شناخته و اجازه ندهیم راه شان تحریف، تخریب و فراموش شود و در واقع این انتظار شهدا است که مروج راه آنها باشیم.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اضافه کرد: امروز نیز یکی از میدان هایی است که شهدا انتظار دارند ما همه متحد، همدل و منسجم در برابر جریانی که مقابل انقلاب ایستاده اند مانند شهدا پایمردی کرده و در صحنه ایستاده و با ایثار این حرکت را خنثی کنیم.

وی عنوان کرد: در وصیت نامه شهدا بر این امر تأکید شده است که در خط امام و رهبری باشید و نگذارید که امام تنها بماند و این حرفی است که شهدا برای آینده تاریخ گفته اند.

انصاری توضیح داد: امام حسین (ع) نیز فرمودند «هل من ناصر ینصرنی»  که این جمله هم برای روز عاشورا و هم برای تاریخ است و شهدا نیز وقتی گفتند امام را تنها نگذارید یعنی ولایت را در طول تاریخ تنها نگذارید.

وی اعلام کرد: اگر بخواهیم خط شهید و شهادت را برویم، در هر مقطعی که دشمن مقابل نظام صف آرایی کرد باید ایستاد و در طول این 36 سال عمر انقلاب نیز همه ایستادند و چالش ها با رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پشت سر گذاشته شد.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تصریح کرد: امروز استراتژی دشمن در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و علمی است و همچنین در حوزه نظامی نیز به واسطه گروهک بی دین وارد میدان شدند که در واقع داعش منحرف از اسلام نیست بلکه دین ندارد و به نام تکفیری و سلفی وارد شده تا برای اسرائیل حاشیه امن دست کنند.

وی توضیح داد: رسالت ما در برابر خون شهدا، شناخت دشمن است و اینکه بدانیم با چه تابلویی به میدان آمدند و امروز باید در برابر تحریم ها و تشدید تحریم ها هوشیار باشیم به طوری که توطئه آل سعود در بازار نفت با هدف انقلاب اسلامی است و می خواهند در کنار تحریم، کاهش درآمد نفتی را داشته باشیم ولی نمی دانند که ما در زمان جنگ، نفت زیر هفت دلار فروختیم ولی از این مرحله نیز عبور کردیم.

انصاری خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی، توسعه فرهنگی، انسجام ملی، همدلی بین مردم و مسئولان و امید به فردا نسخه ای است که امروز باید در پیش گیریم و ما باید اقتصاد مقاومتی را باور کرده و اجرا کنیم.

پایان پیام/

کد خبر 423323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha