300نوعروس تحت حمایت کمیته امداد گیلان کمک هزینه جهیزیه دریافت کردند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان از پرداخت کمک هزینه جهیزیه به 300 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد این استان خبر داد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان به خبرنگار شبستان گفت: همزمان با ولادت با سعادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) به 300 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد کمک هزینه جهیزیه اهدا شد.

 

ساسان شکری با بیان اینکه امسال 600 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد در نوبت دریافت کمک هزینه تامین جهیزیه بودند، افزود:300 نفر از این تعداد کمک هزینه تامین جهیزیه را به مبلغ پنج میلیون ریال، همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، دریافت کردند.

 

وی با اشاره به اینکه سال گذشته، سه هزار و 861 نوعروس تحت حمایت کمک هزینه جهیزیه دریافت کردند، تصریح کرد: تعداد هزارو 680 فقره از این کمک هزینه تامین جهیزیه با مشارکت مردم خیر و نیکوکار گیلانی تامین شده است.

 

شکری در ادامه با اشاره به اینکه حامیان سال گذشته، برای 137 نوعروس ایتام جهیزیه فراهم کردند، خاطر نشان کرد: سال گذشته علاوه بر اهدای جهیزیه به نوعروسان به 68 نفر از بانوان هدیه ازدواج مجدد و به 900 نفر از دامادان هدیه ازدواج پرداخت شده است که 77 هدیه ازدواج با مشارکت مردمی تامین شده است.

 

وی در ادامه همچنین به پرداخت خسارت حوادث به 12 خانوار مددجو در دوماه نخست امسال خبر داد و گفت: در دو ماه نخست امسال 74 میلیون ریال خسارت حوادث به 12 خانوار تحت حمایت کمیته امداد که منازل آنان دچار حریق شده بود به صورت کمک بلاعوض پرداخت شد.

 

شکری با بیان اینکه تعداد پنج مورد از این آتش سوزی منازل در روستا و هفت مورد دیگر در شهر رخ داده است، بیان کرد: سال گذشته نیز 748 میلیون ریال به 137 خانوار خسارت دیده از حوادث که عمده آن آتش سوزی منازل بود، پرداخت شده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 42336

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha