مشکل273 خانواده شهرستان خاتم پس از 22سال رفع شد

فرماندار خاتم از رفع مشکل 22 ساله این شهرستان با دستور قاطع وزیر مسکن و شهرسازی مبنی بر واگذاری اراضی شهرک صفائیه هرات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، سیدناصر امامی، فرماندار خاتم در مسجد بنیاد صدوق خاتم در جمع متقاضیان واگذاری زمین در شهرک صفائیه گفت: متقاضیان برای واگذاری 273 قطعه زمین واقع در شهرک صفائیه  در فاصله سال های 1368 الی 1370 مبالغی از 15هزار تا 75 هزار تومان را به سازمان مسکن و شهر سازی پرداخت کرده بودند.

وی ادامه داد: این موضوع حدود یک سال پیش در جلسه شورای مسکن استان و در حضور وزیر مسکن و شهرسازی  مطرح شد و مقام عالی وزارت دستور حل مشکل واگذاری اراضی را صادر کرد.

امامی خاطرنشان کرد: با توجه به عدم واگذاری این اراضی، موضوع در نشست شورای مسکن 31 اردیبهشت سال جاری و با حضور وزیر مسکن مجددا مطرح شد که وزیر برای واگذاری و حل این مشکل مهلت مهلت 10 روزه تعیین و دستور قاطع صادر کرد.

 

فرماندار خاتم ادامه داد: در همین راستا امروز قرعه کشی واگذاری در این اراضی که بسیاری از متقاضیان آن فوت کرده اند و حتی یک نفر از آن عزیزان که جانباز شیمیایی بوده به شهادت رسیده است در مسجد بنیاد انجام گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرماندار شهرستان خاتم، امامی میبدی گفت: بسیار خوشحالم که یک مشکل 22 ساله که 273 خانواده درگیر آن بودند، امروز حل می شود.

فرماندار خاتم تصریح کرد: در این زمینه لازم است از مقام عالی وزرات مسکن و شهرسازی و استاندار یزد که در این زمینه عنایت و تاکید ویژه داشتند؛ تشکر کنم و امیدوارم در زمینه واگذاری قطعی و انتقال اسناد نیز هرچه سریع تر برنامه ریزی و اقدام لازم صورت گیرد.
 

پایان پیام/

کد خبر 42458

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha