آمریکایی ها چه کسانی را تحسین می کنند؟

خبرگزاری شبستان: سال 2014 روزهای پایانی خود را در حالی سپری می کند که بحران یک ساله اوکراین مناسبات شرق و غرب را به چالش می کشد و در این میان پوتین را وارد لیست 10 نفری کرده است که آمریکایی ها آنها را تحسین می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از نشریه آتلانتیک موسسه نظر سنجی گالوپ در آخرین و جالب ترین لیستی که در سال 2014 منتشر کرده پوتین را در لیست 10 فردی که آمریکایی ها آنها را تحسین می کنند قرار داده است. این نخستین بار است که یک رئیس جمهور روسیه در میان آمریکایی ها مورد تحسین قرار می گیرد . این لیست که در پایگاه رسمی این موسسه منتشر شده شامل افرادی چون باراک اوباما ، بیل گیتس و پاپ فرانسیس هم شده است . 

در لیست سال 2014 از رئیس جمهور های سابق آمریکا تنها بیل کلینتون مورد تحسین مردم آمریکا است و زنی در میان لیست 10 نفر نخست وجود ندارد. در همین حال افرادی چون جو بایدن، بونو ( از گروه موسیقی یوتو) جیمی کارتر و جرج کلونی از این لیست حذف شده و البته جایگاه استفان هاوکینگ از جامعه فیزیکدان ها ارتقا یافته است. در میان رهبران مذهبی تنها پاپ حضور دارد و دیگر جای برای دالایی لاما در لیست نیست.

کد خبر 427719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha