زبانتان را گاز بگیرید!

خبرگزاری شبستان:هر فردی یا هر مسئولی در دوه کاری اش می تواند به مرخصی برود اما وقتی شما رهبر یکی از مشخص ترین کشورهای جهان هستید،مرخصی هایتان مردم را عصبانی می کند!

خبرگزاری شبستان: هر فردی یا هر مسئولی در دوه کاری اش می تواند به مرخصی برود اما وقتی شما رهبر یکی از مشخص ترین کشورهای جهان هستید،مرخصی هایتان مردم را عصبانی می کند.

ولادیمیر پوتین،رییس جمهوری روسیه چند روزی است که در انظار عمومی دیده نشده و کمک کمک مردم به این فکر افتاده اند که چرا؟

روز پنج شنبه،سخنگوی پوتین اعلام کرد که آقای رییس جمهور در نشست سرویس امنیتی فدرال که معمولا در آن شرکت می کند،حضور ندارد.

اما نه،پوتین «قطعا» سلامت است؛این جمله ای بود که «دیمیتری پسکوف» به Ekho Moskvy روسیه گفت.

وی افزود:دست دادن آقای رییس جمهور آنقدر محکم بود که می توانست دست شما را بشکند.

غیبت پوتین در نشست سرویس امنیتی فدرال درست یک روز پس از آن بود که او به طور غیرمنتظره ای سفرش به قزاقستان را لغو کرد.

یکی از مقامات قزاق که نخواست نامش فاش شود در گفتگو با رویترز ،گفت:این دیدار لغو شد؛به نظر می رسد که پوتین بیمار شده است.

اما قضیه آنجا پیچیده تر و گیج کننده تر می شود که روز چهارشنبه کرملین عکسی از نشست پوتین با فرماندار منطقه ای «کارلیا» منتشر کرد.

اما وب سایت محلی «Vesti Karelii»  گزارش داد که پوتین با رییس جمهوری «کارلیا» ،الکساندر خودیلینن» در روز 4 مارس ملاقات کرده بود.

در حقیقت بر اساس گزارش RBC،تعدادی از تصاویر رویدادهایی که کرملین منتشر کرده مربوط به رویدادهای قبلی بوده و دوباره تکرار شده است.

اگر چنین فرضیه ای درست باشد،برای آخرین بار پوتین در روز 5 مارس در انظار عمومی دیده شده است،هنگامی که او با نخست وزیر ایتالیا در مسکو دیدار کرد.

روز جمعه در حالی که شک و تردیدها در مورد علت عدم حضور پوتین در برنامه های دولتی افزایش پیدا کرده،تلویزیون دولتی ویدئویی را پخش کرد که نشان دهنده دیدار پوتین با رییس دادگاه عالی روسیه در محل اقامتش در خارج از مسکو بود.

اما مشخص نیست که این دیدار چه زمانی صورت گرفته است.

این اولین بار نیست که شایعاتی در مورد سلامتی پوتین منتشر می شود .در سال 2012 نیز چنین شایعاتی در مورد پوتین وجود داشت اما او با توضیحات اندکی در این باره برگشت.

سپس سال گذشته پس از اینکه نیویروک تایمز در مقاله ای گفت که پوتین ممکن است سرطان داشته باشد ؛پسکوف در گفتگو با خبرنگاران گفت که « زبانتان را گاز بگیرید! همه چیز خوب است».

حالا در حالی که بار دیگر رییس جمهوری روسیه غیبت دارد،سلامتی او در مسکو بر سر زبان ه افتاده است اما در حالی که شایعات زیادی مبنی بر سکته مغزی و یا عمل جراحی پلاستیک او وجود دارد،شک و تردیدها در مورد او هر روز بیشتر می شود.

پایان پیام/

کد خبر 446284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha