برگزاری همایش ملی رونق اقتصادي و پیشگیري از آسیب هاي اجتماعی و بزهکاري در یزد

خبرگزاری شبستان: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد گفت: همایش ملی رونق اقتصادي و پیشگیري از آسیب هاي اجتماعی و بزهکاري در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد و به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، سید علی اصغر رفاهی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد گفت: همایش ملی رونق اقتصادي و پیشگیري از آسیب هاي اجتماعی و بزهکاري در یزد برگزار می شود.

 

وی از نقش رونق اقتصادی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در نظام اجتماعی به عنوان اولین محور این همایش یاد کرد و ابراز داشت: این محور به دو بخش نظام خانواده و نظام سلامت تقسیم شده و موضوعاتی چون طلاق، فرار از خانه، خشونت خانگی، زنان خیابانی، ازدواج سفید، ایراد ضرب و جرح، اعتیاد، جرائم مرتبط با حوادث رانندگی و خودکشی را در برمی گردد.

 

رفاهی نقش رونق اقتصادی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در نظام سیاسی را دومین محور این همایش ذکر کرد و اظهار داشت: مالیات گریزی، رانت خواری و اعمال نفوذ موضو عات این محور می باشد.

 

این مقام قضایی خاطرنشان کرد : نقش رونق اقتصادی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در نظام اقتصادی نیز سومین محور همایش است و به موضوعات سرقت، رشا، ارتشا، اختلاس، فقر، بیکاری، تبانی در معاملات دولتی و قاچاق کالا و ارز می پردازد.

 

وی زمان برگزاری این همایش 30 بهمن سال جاری  اعلام کرد و گفت: علاقه مندان به شرکت در این همایش تا 22 بهمن ماه فرصت دارند تا در این همایش ثبت کنند

 

رفاهی تصریح کرد: علاقه مندان پس از ثبت نام تا 20 دی ماه فرصت دارند تا مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

 

وی افزود: همایش ملی رونق اقتصادي و پیشگیري از آسیب هاي اجتماعی و بزهکاري با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد و اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان برگزار می گردد.

 

پایان پیام/

کد خبر 427747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha