اجرای 50 گفتمان دینی ویژه عفاف و حجاب در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری شبستان: مديرکل تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان، از اجرای 50 گفتمان دینی ویژه عفاف و حجاب دختران در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت‌الاسلام عيسي بزماني مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان امروز( 23 دی) در جلسه ستاد صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي در استانداري ضمن تشريح اقداماتي که در اين زمينه بر عهده تبليغات اسلامي است، گفت: مسئله حجاب به معنی منزوی کردن زن نیست، مسئله حجاب به معنای جلوگیری از اختلاط و آمیزش بی‌قید و شرط زن و مرد در جامعه است،

 

وی اضافه کرد: این اختلاط به ضرر جامعه و به ضرر زن و مرد و به خصوص به بانوان است؛ حجاب به هیچ‌وجه مزاحم و مانع فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و علمی نیست.

 

وی افزود: سيستان و بلوچستان در حوزه عفاف و حجاب هنوز يک منطقه بکر است و دختران این استان در پوشش حجاب سرآمد دیگر استان ها هستند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: مردم استان به پوشش اهتمام ویژه دارند و هیچگاه اجازه نخواهند داد تا فرهنگ غرب در آداب پوشش آنها در امکان عمومی خللی ایجاد کند.

 

بزمانی بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بيش از ۵۰ گفتمان برای دختران در مقاطع تحصیلی دانشجو و دانش‌آموزي برگزار شده و همچنین مراسم تقدير از دانش‌آموزاني که در حوزه عفاف و حجاب نمونه بودند، در استان داشتیم

 

وی افزود: براي دانشجويان نيز با حضور اساتيد برجسته کشوري، جلسات احياي سبک زندگي اسلامي برگزار شد.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: در جلسات احیای سبک زندگی در حوزه عفاف و حجاب مخاطبان را با نيازهاي روز جامعه آشنا کرده‌ايم و ظرفيت‌ها و چالش‌هاي حوزه عفاف و حجاب را در استان سيستان وبلوچستان مورد بررسي قرار داده‌ايم.

 

پایان پیام/

کد خبر 431291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha