برگزاری گفتمان دینی در مدارس بندر آستارا

خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا از برگزاری گفتمان دینی با موضوع انقلاب اسلامی در مدارس این شهرستان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

حجت الاسلام ابراهیم حاتمی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا به دوران پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایمان و توکل به خدا، رهبری‌های پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) و حضور گسترده اقشار مختلف مردم از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: در ایام الله دهه مبارک فجر باید با ایجاد فضای شادابی و نشاط در جامعه به بیان خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا تصریح کرد: جشن‌ها و برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر فراگیر، مردمی و خودجوش برگزار شود.

وی اضافه کرد: برنامه‌ها و مراسمات این اداره در دهه فجر جهت تایید به ستاد دهه فجر این شهرستان ارسال شده است.

این مقام مسئول در ادامه از برگزاری گفتمان دینی با موضوع انقلاب اسلامی در مدارس این شهرستان همزمان با ایام سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خبر داد و افزود: این گفتمان‌های دینی با موضوع نقش دین در پیروزی انقلاب برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حاتمی گفت: فضا سازی محیطی و نصب بنر در اداره، افتتاح و کلنگ زنی خانه عالم روستای باغچه سرا، برگزاری مراسم جشن انقلاب در طول دهه فجر در تمامی مساجد شهرستان، برگزاری همایش بانوان با موضوع دهه فجر انقلاب اسلامی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم توسط موسسات و خانه های قرآنی وابسته و نیز برگزاری مسابقه قرآنی توسط موسسه قرآنی نغمه های آسمانی از جمله برنامه‌های این اداره در ایام الله دهه مبارک فجر در بندر آستارا است.

پایان پیام/

کد خبر 432329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha