اهم فعالیتهای کمیته زیباسازی ستاد دهه فجر تشریح شد

خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام امرودی اهم فعالیتهای کمیته زیباسازی ستاد دهه فجر را در ایام الله دهه فجر در نشست خبری در شورای تبلیغات اسلامی تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام میثم امرودی، معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران و مسئول کمیته زیباسازی ستاد دهه فجر اهم فعالیتهای این حوزه را در ایام الله دهه فجر در نشست خبری در شورای تبلیغات اسلامی تشریح کرد.

حجت‌الاسلام امرودی انگیزه الهی را در ایام انقلاب از عوامل پیروزکننده مردم عنوان کرد و گفت: در دوران انقلاب و پس از ان در تمام فراز و فرودها زمانی که ملی ها و چپی ها منافقین امدند و ترورها و حوادث پیش امد مردم پای انقلاب ایستادند و در کمتر جایی می بینید مردم اینگونه پای انقلابشان بایستند مردم ثابت کرده اند در عرصه های مختلف گاهی از بعضی مسئولان بیشتر می فهمند.

وی وحدت را عامل دیگر پیروزی مردم عنوان کرد و گفت: در روز ورود امام بزرگترین استقبال و در روز ارتحال ایشان عظیم ترین بدرقه صورت گرفت و شیاطینی که امروز با ماهواره ها و شبکه های اینترنتی به زندگی ها ورود پیدا کرده اند انگیزه الهی مردم را در کنار وحدتشان نشانه گرفته اند انها به خاطر اینکه از طریق جنگ نمی توانند انقلاب را مورد لطمه قرار دهند بین شیعه و سنی تفرقه انداخته و با اسلام و تکفیری سعی دارند جلوه اسلام را عوض کنند و با کارهای تروریستی و توهین به پیامبر چهره اسلام را بد نشان دهند تا وحدت اسلام از بین برود.

وی حضور رهبری باهوش و اگاه را از عوامل دیگر پیروزی دانست و گفت: در فضای بیداری اسلامی تنها عاملی باعث افت ان شد نبود رهبری اگاه فقیه و باهوش بود که بر دلها حکومت کند. دشمن هدف گیریش انقلاب اسلامی است و در دهه فجر برنامه ها ناظر بر این است که مردم پای انقلاب ایستاده اند. امسال سال محتوا در دهه فجر است و ما با شعار من انقلابی ام سعی در انتقال پیام به نسل جدید می شود.

امرودی اهم اقدامات شهرداری تهران را اینگونه تشریح کرد: بیعت خانواده بزرگ شهرداری تهران با ارمانهای امام، ایین غبارروبی، گلزار شهدای بهشت زهرا و شهدای گمنام سطح شهر، برگزاری بیش از 2 هزار جشن دهه فجر در سرای محلات مدارس و مساجد، برگزاری هفته فیلم و بازپخش فیلم ویژه انقلاب برای عموم، انجام فضاسازی تبلیغاتی در درون و برون مناطق و سازمانها، استقرار و ارایه خدمات فرهنگی اتوبوس های شمسه در میادین مهم شهر تهران، تجلیل از خانواده های شهدای معظم ایثارگر با حضور معاونین شهرداری، همایش ملی ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور ایت الله جنتی و لاریجانی و وزیر ارشاد، ایجاد تمهیدات مناسب جهت برگزاری باشکوه نماز جماعت ظهر و عصر در پایان مراسم راهپیمایی 22 بهمن و برپایی 22 ایستگاه فرهنگی در مسیرهای 6 گانه راهپیمایی از جمله این برنامه هاست.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری برنامه های مختلف در سرای محلات تهران از جمله بزرگداشت مفاخر انقلاب، برپایی نگارخانه متنوع موضوعی، اجرای پرده خوانی خاطرات و موضوعات 57 و شهدا و اهدای بسته برنامه انقلاب شکوفه ها در مدارس منتخب شهر خبر داد.

امرودی افزود: برگزاری برنامه های مختلف در سازمان بهشت زهرا، خانه موزه استاد انتظامی، برنامه های ویژه میدان امام حسین، برگزاری برنامه توسط سازمان پارکها و فضای سبز تهران، برگزاری برنامه های ویژه در مجموعه فرهنگی عباس‌آباد، برنامه های ویژه سازمان پایانه‌ها و پارک سوارها برنامه های ویژه برج میلاد، شرکت واحد اتوبوسرانی و نظارت بر تاکسیرانی، شرکت بهره برداری مترو، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سازمان آتش نشانی و خدماتی ایمنی، سازمان زیباسازی، میادین میوه و تره بار پارکها و فضای سبز در رابطه با بهبود هر چه بیشتر فضای شهری برای ایام الله دهه فجر انجام می شود.

وی همچنین از برگزاری برنامه های ویژه در مناطق 22 گانه شهرداری تهران خبر داد و گفت: تمامی تیترهای برنامه ها دارای زیرمجموعه های مختلفی است که در ایام الله دهه فجر به مردم خدمت رسانی می کنند.

پایان پیام/
 

کد خبر 433048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha