اعزام 40 تیم پزشکی به نقاط محروم در ایام دهه فجر

خبرگزاری شبستان: معاون سپاه فجر فارس از اعزام 40 تیم پزشکی و ایجاد درمانگاه تخصصی و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی به صورت صحرایی در نقاط محروم توسط سپاه فجر فارس در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: بیان دستاوردهای انقلاب در بیرون مرز ها لازم است و باید قدرت کشور را به نسل جدید معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی، معاون سپاه فجر فارس امروز (1بهمن) در جلسه ستاد دهه فجر فارس با اشاره به اینکه 22 بهمن روز جشن و شادی ملت است، گفت: ما باید ببنیم چقدر می توانیم این جشن را به بدنه جامعه بیاوریم.

 

وی بر لزوم معرفی شیرینی و حلاوت انقلاب اسلامی در این دهه تاکید کرد و افزود: بهترین زمان برای اینکه شیرینی و حلاوت انقلاب اسلامی را به مردم و کشور معرفی کنیم، در همین دهه است.

 

کوشکی با اشاره به اینکه سازمان در این ایام باید سازمان ها و نهادها برنامه های رایگان و تخفیف ویژه را در نظر بگیرند، اظهار داشت: باید روحیه نشاط و شادابی را در میان مردم بیاوریم و اگر می خواهیم امید ایجاد کنیم باید برخی از برنامه ها را تغییر دهیم.

 

وی بر لزوم معرفی دستاوردهای صنعتی به صاحبان تریبون تاکید و نصریح کرد: سرکشی از خانواده شهدای انقلاب اسلامی با حضور امام جمعه و استاندار صورت می گیرد.

 

کوشکی از اعزام 40 تیم پزشکی و ایجاد درمانگاه تخصصی و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی به صورت صحرایی در نقاط محروم توسط سپاه فجر فارس در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: بیان دستاوردهای انقلاب در بیرون مرز ها لازم است و باید قدرت کشور را به نسل جدید معرفی کرد.

 

بر اساس این گزارش در ادامه، محمد فرخ زاده، معاون فرهنگی شهرداری شیراز نیز گفت: برای این ایام بحث فضاسازی شهری را دنبال می کنیم که در قالب المان های نور و حجم در نظر گرفته شده است و همچنین چندین پروژه های عمرانی نیز در ایام دهه پرفروغ فجر افتتاح می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 433427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha