لزوم برگزاری برنامه های ایام دهه فجر توسط مردم/ کار به کانون های مساجد و بسیج سپرده شود

خبرگزاری شبستان: رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس بر لزوم برگزاری برنامه های ایام دهه فجر توسط مردم تاکید کرد و گفت: برنامه های این ایام توسط نهادهایی چون بسیج و کانون های مساجد اجرایی شود که کار مردمی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام محمدامین رصاف، رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس امروز (1بهمن) در جلسه ستاد دهه فجر فارس بر لزوم برگزاری برنامه های ایام دهه فجر توسط مردم تاکید کرد و گفت: برنامه های این ایام توسط نهادهایی چون بسیج و کانون های مساجد اجرایی شود که کار مردمی صورت گیرد.

 

وی بر لزوم اجرای کارهای ابتکاری توسط کمیته های مختلف تاکید کرد و افزود: کارهای متمرکز فاخر در نقاط مختلف استان و شیراز صورت بگیرد و توانمندی های نظام باید تبیین و جلوه داده شود.

 

بر اساس این گزارش در ادامه، دکتر محمدباقر کشفی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس نیز در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی، انقلاب معنوی و فرهنگی بوده است و ارزش، اهمیت و ابعاد انقلاب در تحول در فکر، فرهنگ و باروهاست که این ابعاد باید برای مردم تبیین شود.

 

وی بر لزوم بازخوانی شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» تاکید کرد و افزود: تبیین موضوع آزادی بسیار لازم است و باید دوباره بازخوانی و بازگویی شود چرا که دشمن در حال شبهه افکنی در این خصوص است.

 

پایان پیام/

کد خبر 433441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha