لزوم تلاش همگان برای برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های دهه فجر

خبرگزاری شبستان: مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهرگفت: مسجد به عنوان پایگاهی برای حفاظت از انقلاب است و باید همه تلاش کنند تا برنامه های دهه فجر هر چه باشکوه تر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بوشهر، حجت الاسلام سعید اشرافی، مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر، امروز(30 دی )، در اولین جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان بوشهر که در محل دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی از مساجد آغاز شده است و پاسداری از انقلاب هم جایگاه و پایگاه مسجد است.

 

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره)، که فرمودند"مساجد سنگر هستند"، افزود: فرمایش امام اهمیت و ضرورت برنامه ریزی برای حضور مسجد در بحث برنامه های دهه فجر را روشن می کند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر تصریح کرد: مسجد به عنوان پایگاهی برای حفاظت از انقلاب است و باید همه تلاش کنند تا برنامه های دهه فجر هر چه باشکوه تر برگزار شود.

 

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جلسه و تشریح وظایف اعضا کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی از اعضا این کمیته خواست تا برنامه های پیشنهادی خود را ارائه دهند تا این پیشنهادات به عنوان مصوبات کمیته مساجد به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شود.

 

همچنین در این جلسه اعضا کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر، به بیان نظرات خود پرداختند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 433174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha