تردید در دین خوارج را به وجود آورد

خبرگزاری شبستان: مدیر بنیاد نهج البلاغه دفتر استان اردبیل، گفت: تردید در دین موجب شد تا گروه خوارج به وجود آید و اکنون در جامعه اسلامی نیز گروه تروریستی با افکار تردید در اسلام ناب محمدی به وجود می آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، رحیم انوری، مدیر بنیاد نهج البلاغه دفتر استان اردبیل، پیش از ظهر امروز (4 بهمن ماه) در همایش الگوهای دینی با محوریت جاذبه ها و دافعه های حضرت علی (علیه السلام) در کانون فرهنگی هنری محسنین ویژه خواهران اعضای کانون ها، اظهار کرد: قرآن اوصاف خوارج را بر همگان روشن کرده و شناخت این صفات از ضروریت ها است.

وی، با اشاره به اینکه کودکان خود را طوری تربیت کنید که نقد نیز در کلام آنها جاری باشد، تصریح کرد: کودکان را با اصول جاذبه و دافعه آشنا کنید زیرا این بهترین صفت انسان ها است تا کودکان بله گوی بزرگترها باشند.

انوری، با بیان این مطلب که نهج البلاغه منبعی برای تعالیم بهتر در تربیت کودکان است، خاطر نشان کرد: انسان ذاتاً زیبا گرا و زیبا دوست است و تمام این اوصاف در حضرت علی (علیه السلام) جمع شده است.

مدیر بنیاد نهج البلاغه دفتر استان اردبیل، با اعلام اینکه سه گروه در زمان خلافت حضرت علی (علیه السلام) با او مخالفت می کردند که خوارج بدترین تفکر زمان محسوب می شود، یادآور شد: افرادی که در دین تردید داشتند باعث به وجود آمدن تفکر خوارج شدند و تاکنون نیز این افکار در به انحراف کشیدن اسلام ناب محمدی نقش داشته و اکنون گروه داعش زائیده این تفکرات است.

گفتنی است، در پایان این مراسم بروشور گوشه های عبرت انگیز جاذبه ها و دافعه های حضرت علی (علیه السلام) در بین اعضای کانون ها توزیع شد.

پایان پیام/

کد خبر 434032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha