مسابقه بزرگ نمادسازی مبارزه با استکبار در قم برگزار می شود

قائم مقام دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم از برگزاری مسابقه بزرگ نمادسازی مبارزه با استکبار همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت السلام والمسلمین اسدالله کریمی عصر امروز(5 بهمن) در نشست کمیته مساجد دهه فجر که در آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزارشد، اظهار داشت: هدف ما از برگزاری این جلسات هم افزایی و جلوگیری از موازی کاری است، برنامه ریزی می کنیم تا برنامه ها به صورت تکمیلی برنامه های دیگر را پوشش دهند.

وی تصریح کرد: به عنوان مثال یکی از نهادهای استان بنا دارد در ایام دهه فجر نمایشگاه کتاب برگزار کند، نهادهایی دیگر نیز با مشارکت در این نمایشگاه هم به توسعه و پیشرفت آن کمک می کنند هم از موازی کاری جلوگیری می شود.

حجت الاسلام کریمی بیان داشت: ماحصل این جلسات یک برنامه جامعی ست که تحت عنوان مسابقه بزرگ نمادسازی مبارزه با استکبار در ایام الله دهه فجر برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقه بزرگ عامه مردم به صورت خودجوش شرکت می کنند، اما دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد قم آمادگی دارد برای مساجد و محله هایی که احساس نیاز می کنند کلاس آموزشی نمادسازی برگزار نماید.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی افزود: مسابقه نمادسازی مبارزه با استکبار در 4 بخش کاریکاتور، ادمک سازی، شعر نویسی و کمپین مبارزه با استکبار و حمایت از مظلومین جهان برگزار می شود که هر کدام بخش قرعه کشی و جوایز خودش را دارد.

قائم مقام دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم تاکید کرد: کمپین مبارزه با استکبار و حمایت از مظلومین جهان مختص کودکان و نوجوانان ابتدایی و راهنمایی برگزار می شود، به این ترتیب که آن ها می توانند عکس حضور خود در راهپیمایی را به دبیرخانه کانون ها ارسال یا تحویل دو ایستگاه کمپینی دهند که در روز 22 بهمن در قم برپا می شود.

وی با بیان این که اغلب برنامه های کمیته مساجد ستاد دهه فجر مردمی و خودجوش هستند و تنها توسط این ستاد ساماندهی می شوند، ابراز داشت: دو ایستگاه کمپین مبارزه با استکبار در میدان مطهری و چهارراه شهدا بر پا می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی در پایان افزود: آثاری که در روز راهپیمایی در ایستگاه های دوگانه ثبت یا برای دبیرخانه کانون ها ارسال می شوند تا 30 بهمن داوری و در 18 اسفند همزمان با سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد برنامه اهدای جوایز آن برگزار خواهد شد.

کد خبر 434391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha