برگزاری بالغ بر یک هزار برنامه در مدارس استان لرستان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از یک هزار و 214 برنامه در مدارس این استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،گودرز کریمی فر، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان امروز(6بهمن) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی، گفت: رویکرد برنامه های آموزش و پروش فرهنگ محور است.

 

وی، افزود: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از یک هزار و 214 برنامه در مراکز آموزشی و آموزش و پرورش استان لرستان برگزار می شود.

 

کریمی فر، دهه فجر انقلاب را فرصت انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان خواند و گفت: آموزش و پرورش تلاش می کند در قالب برامه های مختلف نسل جوان و نوجوان را با آرمان های انقلاب و ارزش های آن آشنا کند.

 

وی، بیان کرد: در این راستا برنامه های دهه فجر در چهار هزار و 200 آموزشگاه لرستان در طول دهه فجر انقلاب برگزار می شود.

 

سرود یک هزار و 357 نفر دانش آموز لرستان برگزار می شود

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، در ادامه با برشمردن برخی از برنامه دهه فجر انقلاب در آموزش و پرورش استان، اذعان داشت: سرود دانش آموزی به مناسبه دهه فجر انقلاب توسط دانش آموزان استان اجرا می شود.

 

وی، تصریح کرد: این سرود توسط یک هزار و 357 دانش آموز استان در روز راهپیمایی 22 بهمن برگزار می شود.

 

کریمی فر، افزود: برگزاری نمایشگاه های انقلاب، همایش نقش حجاب و عفاف در 2500 آموزشگاه و برپایی جشن انقلاب در همه مدارس و آموزشگاه های استان از دیگر برنامه های آموزش و پرورش در دهه فجر انقلاب است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، تصریح کرد: غبار روبی و ا عطرافشانی گلزار شهدا توسط دانش آموزان و فرهنگیان لرستانی از دیگر برنامه های این نهاد در دهه فجر انقلاب است.

 

وی،  خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات والیبال و فوتبال با عنوان جام فجر و مسابقات فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از دیگر برنامه های دهه فجر در آموزش و پرورش و مراکز آموزشی لرستان است.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 434563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha