دهه فجر عاملی برای همبستگی ملی است

استاندار یزد در دومین جلسه ستاد دهه فجر استان گفت : مردم باید دهه فجر را عاملی برای همبستگی و موجب زایش غرور ملی بدانند .

 به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی استاندار یزد امروز (6 بهمن) با بیان اینکه انقلاب متعلق به مردم است و اگر به طیف خاصی خلاصه شود در جهت تضعیف انقلاب حرکت خواهیم کرد اظهار داشت : حفظ نظام و تدوام استمرار آرمانهای انقلاب در جامعه باید تبیین ، تشریح و ادامه داشته باشد.

میرمحمدی انقلاب اسلامی را جهانی دانست و دراین خصوص گفت: دهه فجر باید با برنامه ریزی های متعدد و کارشناسی به عنوان منبع انوار اسلامی باشد .

وی افزود : مردم باید دهه فجر را عاملی برای همبستگی و موجب زایش غرور ملی بدانند .

استاندار تصریح کرد : همت ، حضور و ترویج آرمانهای انقلاب در اعمال و رفتار مسئولین ومدیران استان  بسیار مهم و ضروری است .

وی ادامه داد :  اطلاع رسانی در این ایام الله دهه فجر بسیار مهم و ضروری است و این اهمیت تا حدی است که دست اندرکاران مراسم های جشن انقلاب باید تمام مراسم ها را به موقع و  باذکر مکان و زمان اطلاع رسانی کنند تا علاوه برپرشور تر برگزار شدن مراسم ها به شیوه ای درست و کامل اطلاع رسانی بشوند .

میرمحمدی، بحث بازار را نیز از دیگر ضرورت های این ایام عنوان کرد وگفت: ما باید با برنامه ریزی درست حال و هوای جدید وپرشوری در اصناف و بازاریان ایجاد کنیم.

وی خطاب به دستگاههای دولتی گفت : سعی کنند تبلیغات خود را به عنوان  مردمی و با جلوه مردمی انجام دهند .

استاندار ادامه داد : مشارکت ادارات با یکدیگر به منظور راه اندازی مراسمی بزرگ و واحد نیز نسبت به انجام برنامه های خصوصی و داخلی ضرورت و اثربخشی بیشتری دارد .

وی گفت : تقویت جلوه های مردمی و رعایت نظم و انضباط در تبلیغات محیطی نیز از دیگر ضروریت های این  ایام است .

میرمحمدی انجام و رعایت نظم و انضباط را در مراسم های راهپیمایی نیز بسیار مهم و حائز اهمیت دانست .

وی گفت : مردم باید در این مراسم ها به کمک نیروی انتظامی در جهت مشارکت در ایجاد نظم که بسیار مهم هم است تلاش و مشارکت داشته باشند .

وی محتوای برنامه و مراسم ها و این که به چه نحوی آرمانهای انقلاب تبیین خواهد شد بسیار مهم و حائز اهمیت است .

میرمحمدی افزود : برنامه های دهه فجر باید به فرصتی برای ایجاد ظرفیت مورد نیاز استان و دولت مردان در جهت پیشبرد اهداف و آرمانهای نظام و انقلاب تبدیل شود.

وی در ادامه هیئت های عزارداری در استان را پتانسیلی بسیار ارزشمند و قوی برای تأثیر گذاری بهتر و بیشتر در این ایام دانست .

وی گفت: ما باید با برنامه ریزی های مختلف جلوه گری های حضور و همچنین حضور پرشور با ایجاد اهداف

انقلاب که به نوعی حرکتی تحول برانگیز است هر ساله در دهه فجر چند قدم به جلو حرکت کنیم .

استاندار تصریح کرد : ما باید با توجه به مناسبت های مختلف در جوامع بین الملل و حوادث روز دنیا پیام های جدید و به روز داشته باشم .

وی با اشاره به تحول بیداری اسلامی در دنیا گفت: اندیشمندان و بزرگان باید به تناسب شرایط مختلف پیام های جدید و هدفمند را از زبان مردم به دنیا اعلام کنند.

میرمحمدی : ایجادانگیزه برای کل مردم  ، غرور انگیز برای جوانان و شادابی برای تمام مردم را از ضروریت ها و موارد حائز اهمیت در مراسم ها و برنامه های دهه فجر عنوان کرد .

وی حضور اقشار مختلف با پوشش خاص خود نیز بسیار جالب در جهت ایجاد تنوع در مراسم ها عنوان کرد .

 

کد خبر 434682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha