مهم ترین شاخصه برنامه های دهه فجر فراگیر بودن آن است/ انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم است

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم است، گفت: مهم ترین شاخصه برنامه های دهه فجر فراگیر بودن آن است که همه اقشار جامعه را در برمی گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بوشهر، نصرالله شفیعی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، امروز(6 بهمن)، در دیدار با اعضای ستاد دهه فجر استان بوشهر گفت: امسال انقلاب اسلامی در سطح بین المللی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است با توجه به پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان کشورهای غربی که در سطح بین المللی انعکاس خوبی داشته است و انقلابی دیگر در راستای انقلاب است.

 

وی افزود: برخلاف تبلیغات دشمنان علیه اسلام و ایجاد ترس و اسلام هراسی پیام رهبری منشا بیداری و تحولات دیگری در عرصه بین المللی شد.

 

شفیعی تصریح کرد: کمیته های مختلفی برنامه های امسال دهه فجر را دنبال کرده اند و برنامه های امسال مهم ترین شاخصه ای که دارد فراگیر بودن آن است و برنامه ها اقشار مختلف جامعه را در برمی گیرد.

 

وی بیان داشت: برنامه های دهه فجر امسال همه مناطق و روستاها و شهرها را در بر می گیرد کما اینکه انقلاب ما هم متعلق به همه مردم است و بزرگداشت انقلاب توسط اقشار مختلف در هر سطحی که هستند صورت می گیرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، بیان داشت: برنامه های امسال دهه فجر از روز 12 بهمن با نواختن زنگ انقلاب شروع می شود و پس از آن در حسینیه ثارالله مراسم به صورت رسمی با سخنرانی آیت الله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران آغاز می شود و تا 22 بهمن ادامه دارد.

 

پایان پیام/

کد خبر 434622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha