اعزام 350 نفر از مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی به مرقد امام(ره)

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: در آستانه بیست و دومین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام پانزده خرداد 350 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به مرقد امام(ره) اعزام می شوند.

محمد اکبری، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند گفت: این تعداد مددجو با اولویت خانواده های موفق فرهنگی، خودکفائی و اعضاء کانون پیروان ولایت هستند که به مدت 4 روز به مرقد امام راحل اعزام می شوند.


وی افزود: برگزاری مراسم عزاداری و سخنرانی و برپائی ایستگاه صلواتی، بازدید از منازل مددجویان در قالب طرح مفتاح الجنه، برگزاری مراسم پر فیض زیارت عاشورا با حضور پرسنل کمیته امداد و خانواده های تحت حمایت و ... از دیگر برنامه های این نهاد است.

 

وی از تشکیل ستاد زکات استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 300 نفر عامل زکات با ابلاغ مشترک امام جمعه و فرماندارن شهرستان ها در سطح استان با شرکت در کارگاه های آموزشی با کمیته امداد همکاری می کنند.
 

محمد اکبری در ادامه تولید فیلم به سوی روشنائی و مستند کلید برکت با موضوع زکات و پخش از صدا و سیمای استان ، با زدید دبیر ستاد زکات کشو ر از پروژه های زکات استان، برگزاری همایش زکات در شاخه های قاین، خوسف، زیرکوه، بشرویه و نهبندان و ... را از اهم فعالیت های صورت گرفته توسط این نهاد اعلام کرد.


مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی یادآور شد: معرفی چهره های برتر زکات، جلسه توجیهی جهت روحانیون در حال اعزام به روستاها با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، تهیه و تولید برنامه در خصوص زکات توسط صدا و سیما، پیگیری زکات تشویقی معادل زکات سال 88 و 89 و پیشنهاد نامگذاری یک هفته به نام هفته زکا ت به شورای فرهنگ عمومی استان و کشور از جمله مصوبات و پیشنهادات ارائه شده به ستاد زکات استان است.


پایان پیام/
 

کد خبر 43514

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha