ثبت نام آزمون سراسری قرآن و عترت از ابتدای اسفندآغاز می شود

خبرگزاری شبستان: معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، اعلام کرد: ثبت نام اینترنتی آزمون سراسری قرآن و عترت از ابتدای اسفند آغاز می شود.

طیب صفری، ظهر امروز(11 بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ابراز کرد: سیزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت، اردیبهشت سال آینده در دو بخش حفظ قرآن و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه برگزار می شود.

 

وی، با اشاره به ثبت نام متقاضیان در اسفند ماه سال جاری، خاطرنشان کرد: علاقه مندان از (1 تا 25 اسفند) با مراجعه به سایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی اینترنتی www.qia.ir نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

 

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: امکان ویرایش اطلاعات ثبت شده متقاضیان نیز از (1 تا 28 اسفند) سال جاری در این سامانه پیش بینی شده است.

 

صفری، همچنین از اعلام فهرست رشته های آزمون و منابع آن خبر داد و عنوان کرد: این آزمون در رشته های مفاهیم سطح مقدماتی یک و دو، مفاهیم سطح تکمیلی، تدبر در قرآن و مفاهیم نهج البلاغه و همچنین حفظ کل، 20، 15، 10، 5، 3، جزء سی  و جزء یک قرآن و همچنین حفظ موضوعی قرآن کریم برگزار می شود.

 

وی، یادآور شد: کارت ورود به آزمون داوطلبان نیز به صورت اینترنتی از 16 فروردین تا 15 اردیبهشت سال آینده برای متقاضیان صادر می شود.

 

این مقام مسئول، در پایان  جمعه(25 اردیبهشت) را زمان برگزاری سیزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت عنوان و بیان کرد: آزمون در دو نوبت به صورت سراسری، رأس ساعت 8:30  و 10:30 برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 435725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha