حماسه نهم دی آبی بر آتش فتنه دشمنان بود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: حماسه نهم دی آب سردی بر آتش فتنه دشمنان انقلاب بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، مراد کاظمی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، صبح امروز (20 آذر) در نخستین جلسه ستاد مرکزی گرامی داشت یوم الله 9 دی که در شهرکرد برگزار شد، گفت: حضور با عظمت مردم در تظاهرات ضد استکباری نهم دی، سند پیوند ناگسستنی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بود.


وی افزود: مردم در روز نهم دی اثبات کردند که در مقابل ریزش‌های اندک، انبوهی از رویش‌های انقلابی از دل توده‌های مردم عدالت‌خواه و آزادمنش رشد کرده است که هر جا نظام اسلامی و ارزش‌های انقلابی را در خطر ببینند، به میدان خواهند آمد و مجال را از اندک فتنه‌گران دشمن دین و میهن اسلامی خواهند گرفت.


وی تصریح کرد: خاستگاه دینی انقلاب اسلامی و روحیه دین‌مدارانه ملت ایران، پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت‌مداری و پیوند ناگسستنی امام و امت، محورهای اصلی خلق این حماسه عظیم بودند که بزرگداشت آن ها از جمله اهداف اصلی ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه یوم الله نهم دی می باشد.


دبیر ستاد مرکزی گرامی داشت یوم الله نهم دی استان، تحلیل و تبیین وجوه حماسی و ملی نهم دی را از جمله اهداف تشکیل این ستاد برشمرد و تأکید کرد: بصیرت و آگاهی‌بخشی به مردم به ویژه جوانان در شناخت هر چه بیشتر فتنه سال گذشته و ضربه‌هایی که فتنه‌گران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زدند و تشریح نقش منحصر بفرد رهبری در راهبری نظام و ختم غائله فتنه پس از انتخابات 88 از جمله سیاست‌های اصلی ستاد بزرگداشت حماسه یوم‌الله نهم دی در اجرای برنامه های خود می باشد.


کاظمی اظهار داشت: انعکاس روحیه دین‌محور، ولایت‌مدار و هویت انقلابی ملت شریف ایران در مقابله با تهدیدات و توجه ویژه به بازشناسی نقش استکبار جهانی در هدایت جریان فتنه به عنوان ابزار جنگ نرم و بازیچه قرار‌گرفتن سران داخلی فتنه از دیگر سیاست‌های ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه یوم‌الله نهم دی است.


گفتنی است، انتشار کتاب، برگزاری سمینارهای دانشگاهی، نمایش فیلم‌های مستند و برگزاری نمایشگاه عکس برخی از جمله برنامه های پیشنهادی درخصوص گرامی داشت حماسه 9 دی می باشد که پس از بررسی در صورت تصویب اجرا می شود.


پایان پیام/

کد خبر 4368

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha