کاخ شاه و خانه محقر امام(ره) در نمایش جعبه سیاه

فیلم مستند جعبه سیاه محصول مشترک فیلمساز ایرانی و محقق فرانسوی در فرانسه به نمایش درآمد.

خبرگزاری شبستان، ماریا پومیه، تحلیلگر و نویسنده فرانسوی به دنبال پخش فیلم جعبه سیاه در فرانسه آن را فیلمی افشاگرانه و ضد صهیونیستی دانست که حقایق زیادی را افشا می کند.
جعبه سیاه، محصول مشترک تیری میسون، محقق فرانسوی و فیلمساز ایرانی محمد رضا اسلام لو است که داستان سفر میسون به ایران و افشای اقدامات اسرائیلی-آمریکایی ضد ایران از جمله حملات 11 سپتامبر می پردازد.
پومیه با بیان این مطلب که امریکا با دروغ پردازی های خود کاری کرد که حقیفت به خودی خود افشا شود گفت: آمریکا با فیلم های ساختگی بدون آنکه بخواهد کاری کرد که حقیقت افشا شود.
این خانم تحلیلگر فرانسوی تاکید کرد اولین دورغ را شبکه انگلیسی بی بی سی و شبکه آمریکایی سی ان ان گفتند هنگامی که 12 دقیقه زود تر خبر تخریب برج شماره 7 را اعلام کردند.
وی تاکید کرد در فرانسه هر کسی که بگوید به تحقیقات میسون در خصوص وقایع 11 سپتامبر اعتماد دارد از کار بی کار می شود و یا در رسانه های مختلف به او برچسب دیوانه و توطئه گر می چسبانند.
با اشاره به اخبار و مقالات روزنامه فرانسوی لوموند که "افرادی که حملات را تکذیب می کند" یا "به سازمان سیا نسبت می دهند" دیوانه و یاتوطئه گر هذیان گو می داند، گفت: بدین ترتیب رسانه هایی که تحت سلطه اسرائیلی- امریکایی هستند می خواهند جلوی افشای حقیقت و ذهن تحلیلگر مردم را بگیرند.
وی یاد آور شد محمودرضا در امریکا کر کرده و درس خوانده است، توانایی جنایتکارانه این امپراطوری را می شناسد، از نزدیک فیلم اظهارات سربازان آمریکایی در مورد جنگ ویتنام را ساخته است، تصویر کشتار مردم فلسطین و رنج های مردم ایران را به تصویر کشیده است.
با اشاره به برخی صحنه های فیلم جعبه سیاه که در ایران ضبط شده است گفت: در ایران کاخ شاه را نشان می دهند و همچنین خانه محقر امام خمینی که دشمنی آمریکا و صهیونیسم را افشا کرد و به دنبال آن مردم ایران برای آزادی خود قیام و برای احیای عدالت نه تنها در ایران بلکه در فرای مرزها تلاش کردند، زیرا نمی توان نور را متوقف کرد.
اسلام لو در این فیلم پس از بیان جنانایات و توطئه های امپریالیسم از ظهور امام مهدی (عج) به عنوان راه نجاتی یاد می کند که عدالت را در زمین می گستراند.
ماریا پومیه در پایان خاطر نشان کرد این فیلم همانطور که بازیگر فرانسوی "دیه دونه" می گوید نشان داد که ایران مجهز به بمب معنویت است که اگر منفجر شود برای همه آرامش به ارمغان می آورد و با روشنایی خود به همه ما قدرت می بخشد.

پایان پیام/
 

کد خبر 43731

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha