از پتانسیلها و ظرفیت های درونی کشور به خوبی استفاده نکرده ایم

خبرگزاری شبستان: نماینده یزد در مجلس با تاکید بر حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: ما نتوانسته ایم از فرصتهایمان به خوبی استفاده کنیم، قوتهایی که در داخل کشور است و آن پتانسیلها و ظرفیتهای درونی کشور را کم کم فراموش کرده ایم.

محمد صالح جوکار، نماینده یزد در مجلس با تاکید بر حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: در شرایط فعلی ما که در 36 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم باید توجه مان به و اقتصادی باشد، همانگونه که رهبری نیز امسال را با تدبیر سال فرهنگ و اقتصاد نامگذاری کرده اند ما نیز باید این دو موضوع را در اولویت قرار دهیم.

جوکار تاکید کرد: ما باید مسایل کشورمان را به صورت جامع ببینیم و به مسایل تک بعدی نگاه نکنیم و اصل عمده نیز در این مسیر به فرهنگ مدیریت در داخل کشور برمی گردد که این مدیریت بتواند هم در عرصه فرهنگ و هم اقتصاد برنامه داشته باشد و اجرایی شود.

جوکار تاکید کرد: ما برای تداوم بخشی به انقلاب اسلامی هم بایستی به تاریخ نگاه کنیم یعنی به گذشته توجه کنیم و اینکه کجا بودیم و به کجا رسیده‌ایم و هم اینکه برای آینده برنامه‌های خوبی را ترسیم و طراحی کنیم و این ترسیم آینده و یک چشم‌انداز معقول، تعیین مسیر و مهندسی مسیر بسیار حائز اهمیت است.

نماینده یزد گفت: ما باید ارزشها را پاسداری کنیم و به نسلهای آینده نیز انتقال دهیم گرچه ما یک سری تهدیدها و آسیبها هم در حوزه فرهنگ و هم اقتصاد داریم ولی در کنار اینها فرصتهای خوبی نیز داریم که باید از این فرصتها استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: ما نتوانسته ایم از فرصتهایمان به خوبی استفاده کنیم، قوتهایی که در داخل کشور است و آن پتانسیلها و ظرفیتهای درونی کشور را کم کم فراموش کرده ایم و فکر کنم باید نگاهی به درون داشته باشیم و از این پتانسیلهایی که هم در حوزه فرهنگ و هم در حوزه اقتصاد است بتوانیم به نحو مطلوب بهره بگیریم تا بتوانیم به آن چشم اندازی که ترسیم کرده ایم برسیم.

پایان پیام/

 

کد خبر 438140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha