این طرح هم چنان نیاز به بررسی دقیق تر دارد...

چون نمایندگان پیشنهادات زیادی در رابطه با این طرح دارند و با توجه به اینکه ما باید تأکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با این طرح را در آن لحاظ کنیم لذا این طرح نیاز به بررسی دقیق‌تر دارد.

حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر، رییس کمیسیون ویژه طرح نظارت مجلس بر نمایندگان در رابطه با جلسات این کمیسیون به خبرنگار شبستان گفت: با توجه به اینکه این طرح با تصمیم هیئت‌رییسه مجلس دوشوری شد ما هنوز جلسه‌ای برای شور دوم این طرح تشکیل نداده‌ایم.

 

وی اظهار کرد: در جلسه هفته گذشته مجلس قرار شد کارگروه ویژه این کمیسیون جلسه‌ای داشته باشد و نتیجه جلسه را به کمیسیون ارایه دهد تا کمیسیون بررسی‌های خود را در شور دوم انجام دهد که این‌گونه نشد و این جلسه برگزار نشد.

 

حجت‌الاسلام رهبر یادآور شد: چون نمایندگان پیشنهادات زیادی در رابطه با این طرح دارند و با توجه به اینکه ما باید تأکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با این طرح را در آن لحاظ کنیم لذا این طرح نیاز به بررسی دقیق‌تر دارد.

 

وی با بیان اینکه این طرح نیاز به چکش‌کاری دارد و خمره رنگرزی نیست که آن را همین‌گونه بررسی و تصویب کرد، گفت: ما می‌خواهیم این طرح، طرح محکمی باشد که مطالبات مقام معظم رهبری در رابطه با وظایف نمایندگان و نظارت مجلس در آن کاملا برآورده شود و شأن نمایندگان نیز در آن رعایت شود.

 

رییس کمیسیون ویژه طرح نظارت مجلس بر نمایندگان با تأکید بر اینکه این طرح نباید حساسیت ایجاد کند، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم بعد از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه‌شان در این هفته در اولین روز کاری مجلس در هفته آینده جلسه کمیسیون برای بررسی شور دوم این طرح برگزار شود تا ما بتوانیم ظرف 10 الی 20 روز آینده این طرح را برای تصویب نهایی در صحن علنی مجلس آماده کنیم.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 43847

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha