فعالیت هزار و ۶۰۰ نیرو در شوراهای حل اختلاف استان اصفهان

خبرگزاری شبستان: رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: افزون بر هزار و ۶۰۰ نفر نیرو در شوراهای حل اختلاف استان اصفهان فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان،احمد خسروی وفا، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در همایش یک روزه اعضای شوراهای حل اختلاف اصفهان به مناسبت دهه فجر به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهارداشت: با پیروزی انقلاب اسلامی، برکات زیادی نصیب کشور ایران شد و این انقلاب دستاوردهای زیادی برای ملت و کشور ایران داشت.

 

وی افزود: تشکیل دستگاه قضایی اسلامی، در کشور ایران از دستاوردهای این انقلاب است و تشکیل دشتگاه قضایی نیز دستاوردهای زیادی از جمله ایجاد دستگاه قضاییه مبتنی بر ارزش های اسلامی بود که تدوین لایحه قصاص توسط شهید دکتر بهشتی نمونه ای از اجرای قوانین اسلامی است.

 

خسروی وفا ادامه داد: تدوین لایحه های اسلامی برای اجرای قوانین اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان ادامه داشته است که تشکیل شوراهای حل اختلاف نمونه ای از فعالیت ها در این راستا است.

 

وی با اشاره به برکات شوراهای حل اختلاف بیان داشت: در شوراهای حل اختلاف ریشه های اختلاف بررسی و ریشه خشک می شود و اجازه دوباره به ریشه دواندن اختلافات داده نمی شود.

 

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به عضویت افراد زیادی در شوراهای حل اختلاف و تلاش برای رسیدن به اهداف این نهاد، تصریح کرد: افزون بر هزار و 600 نفر نیرو در شوراهای حل اختلاف استان اصفهان فعالیت می کنند.

 

وی ادامه داد: بیش از 80 درصد از نیروهای شوراهای حل اختلاف دارای مدرک بالای لیسانس هستند و در این نهادهای مردمی فعالیت می کنند و همیشه به دنبال رفع مشکلات و ریشه کنی اختلافات هستند.

 

پایان پیام/

کد خبر 438912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha