حمل پرچم ۳۶۰ متری تا برپایی ایستگاه نقاشی به همت کانون های مساجد فارس

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس از حضور باشکوه اصحاب و اعضای کانون های مساجد فارس در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: اعضای کانون های مساجد شیراز پرچم ۳۶۰ متری میهن اسلامی را در مسیر راهپیمایی حمل کردند.

حجت الاسلام غلامحسین نیازی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس در حاشیه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: اصحاب مساجد و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد بار دیگر با آغاز حرکت از سنگر مساجد با حضوری باشکوه باردیگر با آرمان های امام (ره) و انقلاب تجدید میثاق کرده و با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای نیز بیعتی دوباره بستند.

 

وی از حمل پرچم 360 متری میهن اسلامی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن توسط اعضای کانون حضرت قائم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) شیراز خبر داد و افزود: این پرچم به عنوان نمادی از همدلی اصحاب مسجد هر سال در مسیر راهپیمایی 22 بهمن حمل می شود وعموم مردم نیز با در دست نگه داشتن این پرچم احساس قلبی خود را نسبت به ایران اسلامی به نمایش می گذارند.

 

مسئول نمایندگی خبرگزاری شبستان در فارس همچنین از فضا سازی مسیر راهپیمایی با بنر ها و توزیع بیش از ده ها پارچه نوشته با مضمون سخنان امام (ره) و رهبری بین کانون های مساجد خبر داد و گفت: در راهپیمایی امروز اعضای کانون های مساجد استان با این پارچه نوشته ها در مسیر های راهپیمایی حضور پیدا کردند و ورزشکاران مسجدی نیز با اجرای حرکات رزمی توانایی های خود را در معرض نمایش گذاشتند.

 

حجت الاسلام نیازی در ادامه برپایی ایستگاه نقاشی برای کودکان و بچه های مسجدی با کاور در اتوبوس شادی را از دیگر برنامه های روز یوم الله 22 بهمن برشمرد و افزود: مساجد تنها مکانی است که برای همه گروه های سنی برنامه دارد و در راین راستا دبیرخانه کانون های مساجد فارس ایستگاه نقاشی برای کودکان برپا کرد که به شرکت کنندگان هدیه فرهنگی از جمله کتاب و دیگر اقلام فرهنگی اعطا شد.

 

وی همچنین از برپایی نمایشگاه معرفی شهدای انقلاب در قالب بنر خبر داد و گفت: این نمایشگاه با همکاری کانون فرهنگی هنری آرمان شهر مهدوی به عنوان مسجدی در جوار تجمع مردم شیراز در یوم الله 22 بهمن برگزار شد که نماز ظهر و عصر نیز به جماعت در محل این مسجد اقامه شد.

 

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان فارس همچنین یادآور شد: بیش از 20 هزار برنامه به همت اصحاب مساجد در طول دهه فجر با همکاری دستگاه های عضو این کمیته برگزار شد که جشن های مردمی مساجد، یادواره های شهدا، نمایشگاه های کتاب و محصولات فرهنگی، مسابقات ورزشی، مسابقات فرهنگی و هنری از آن جمله بود.

 

پایان پیام/

کد خبر 439061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha