سواحل مدیترانه، مرز امروز ایران/ به زودی بحرین را هم آزاد می کنیم

خبرگزاری شبستان: نماینده رهبر معظم انقلاب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز به برکت نظام اسلامی، چهار سال است که استکبار در سوریه نتوانسته هیچ کاری از پیش ببرد، گفت: امروز مرز ما در جوار دریای مدیترانه است و ما به زودی بحرین را هم نجات می دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام علی سعیدی، نماینده رهبر معظم انقلاب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (22بهمن) در جمع راهپیمایان شیرازی، تکلیف امروز این ملت را سنگین تر از پیشینیان دانست و گفت: باید شیرینی ها و تلخی های گذشته درس عبرت بگیریم و زمینه جهانی شدن این انقلاب را فراهم آوریم.

 

وی انقلاب اسلامی ایران را یک انقلاب توحیدی دانست و اولین اصل آن را رهبری عنوان و خاطر نشان کرد: به طور حتم رهبری واحد یکی از مهمترین و اولین اصل از اصول انقلاب های توحیدی است.

 

حجت الاسلام سعیدی نقش مردم را در انقلاب های توحیدی یک نقش سوری عنوان نکرد و افزود: اگر مردم تا آخرین مرحله پیش نیایند به طور حتم رهبری انقلاب توحیدی نمی تواند تنهایی حاکمیت را اعمال کند.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امروز به برکت نظام اسلامی، چهار سال است که استکبار در سوریه نتوانسته هیچ کاری از پیش ببرد، یادآور شد: امروز مرز ما در جوار دریای مدیترانه است و ما به زودی بحرین را هم نجات می دهیم.

 

سعیدی برداشتن تحریم و حق غنی سازی را 2 مسئله مهم در خصوص مذاکرات هسته ای که باید مد نظر قرار گیرد، عنوان و تصریح کرد: دشمن ما 200 سال است که دنیا را چپاول می کند.

 

پایان پیام/

کد خبر 439094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha