پرده‌برداری از ضریح حرم امامزاده موسی مبرقع و چهل اختران در قم

خبرگزاری شبستان: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان این که طرح آرامش بهاری در ایام نوروز در امامزادگان کل کشور برگزار می‌شود گفت: ضریح های مطهر حرم امامزاده موسی مبرقع و چهل اختران در شرف آماده‌سازی و نصب است که قبل از نوروز آن پرده‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم امروز (26 بهمن) در دیدار با آیت الله نوری همدانی عنوان کرد: سازمان اوقاف در آستانه ایام نوروز، برنامه و طرح «آرامش بهاری» را در بقاع متبرکه کل کشور برگزار می‌کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی مقدم اظهار داشت: اعزام مبلغ در سطح بقاع متبرکه و خیمه های معرفت برای انجام امور فرهنگی و خدمت به زائران از جمله برنامه های طرح «آرامش بهاری» است.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم با دعوت از این مرجع تقلید شیعیان بیان داشت: در قم، ضریح های جدیدی برای امامزاده موسی مبرقع و چهل اختران در شرف آماده سازی و نصب است که از شما درخواست می‌شود در پرده برداری از آن شرکت کنید.

 

وی با بیان این که موقوفات و امامزادگان دو امانت اهل بیت (ع) هستند گفت: مرجعیت پیوند محکمی با نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه دارند و سازمان اوقاف به عنایت و حمایت مراجع نیازمند است.

 

پایان پیام/

کد خبر 439727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha