بهره برداری از هفت خانه بهداشت در استان زنجان

خبرگزاری شبستان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: سهم استان زنجان از یک هزار خانه بهداشت کشور، ۲۲ خانه بهداشت است که هفت واحد آن به صورت همزمان بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، علیرضا بیگلری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان امروز(26 بهمن) در مراسم بهره ‌برداری همزمان از یک هزار خانه بهداشت در سراسر کشور اظهار کرد: خانه های بهداشت به عنوان سیستم بهداشت و درمان کشور هستند که در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی راه اندازی می شود.

وی به نقش خانه های بهداشت در بخش درمان اشاره کرد و افزود: خانه های بهداشت در ایران موجب شده است که بهداشت و درمان کشور یک سیستم انحصاری باشد.

این مقام مسئول در ادامه تعداد مراکز بهداشتی استان زنجان را 96 مورد عنوان کرد و افزود: در استان زنجان 446 خانه بهداشت با حضور 735 بهورز فعالیت می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در ادامه به یک هزار خانه بهداشت در کشور اشاره کرد و افزود: این مراکز در راستای ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی راه اندازی می شوند.

به گفته بیگلری سهم استان زنجان از این تعداد خانه بهداشت 22 واحد است که هفت باب آن به صورت همزمان با سراسر کشور و 15 باب نیز در هفته سلامت به بهره برداری می رسد.

پایان پیام/

کد خبر 439728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha