سازمان تبلیغات اسلامی یزد برنامه های متنوعی در ایام الله دهه فجر برگزار کرد

خبرگزاری شبستان: مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی یزد از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی آموزشی  که در ایام الله دهه فجر برگزار شده است خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، فرح طالعی مشاور و مسئول  امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با گرامی داشت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: در راستای بزرگداشت هر چه بهتر سالگرد پیروزی شکوهند انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی از سوی واحد بانوان این اداره کل در دهه فجر برگزار شد.

 

وی افزود: در نخستین روز از دهه مبارک فجر بانوان مبلغه استان با حضور در حسینیه آیت الله خامنه ای با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و با آرمان های امام (ره)، شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید بیعت کردند.

 

طالعی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ «قرآن، کتاب انقلاب» گفت: در این همایش که با حضور فعالان قرآنی استان برگزار شد از چند تن از بانوان فعال قرآنی استان تجلیل شد.

 

وی اعزام مبلغه و مداح به جلسات، اعزام داور به مسابقات قرآنی، برگزاری گفتمان دینی با موضوعات دستاوردهای انقلاب، نقش بانوان در انقلاب و پس از آن و... در مدارس، محلات و مساجد را از دیگر برنامه های انجام شده اعلام کرد.

 

طالعی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی مبلغات سنتی و مداحان گفت: این کارگاه با حضور 120 نفر از بانوان استان برگزار و در پایان از برگزیدگان تجلیل شد.

 

وی با اشاره به برگزاری برنامه های مشترک با سایر نهادها در ایام الله دهه مبارک فجر گفت: همکاری با کمیته قرآن و نهج البلاغه در برگزاری همایش جایگاه زن از منظر اسلام، همکاری با دفتر امور بانوان استانداری و شبکه فعالان ازدواج استان در برگزاری همایش جمعیت و آینده ای با حضور خانم دکترسیاح عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از جمله این برنامه ها می باشد.

 

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: همکاری در برگزاری همایش تجلیل از 21 شهید انقلاب استان درفرمانداری یزد، همکاری در همایش پیاده روی با حضور 300 نفر از خواهران در پارک کوهستان، همکاری در برگزاری نشست علمی سبک زندگی ایرانی اسلامی دردانشگاه یزد از دیگر برنامه های مشترک امور بانوان این اداره کل با سایر نهادها بوده است.

 

وی افزود: دعوت از مبلغات ،مداحان، تشکل ها و هیات مذهبی بانوان جهت حضور در راهپیمایی، دیدار باخانواده شهدا، ارسال پیامک و هماهنگی و همکاری با تشکل ها و هیات مذهبی بانوان جهت اجرای برنامه های دهه مبارک فجر از دیگر فعالیت های انجام شده می باشد.

 

پایان پیام/

کد خبر 439735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha