برگزاری ۳۰ گفتمان دینی به مناسبت ایام الله دهه فجر در استان یزد

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۳۰ گفتمان دینی با موضوعات مرتبط به انقلاب اسلامی در سطح استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام علی کارگر معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن گفت: در ایام الله مبارک فجر برنامه های متنوعی از سوی این اداره کل برنامه ریزی و اجرا شده است.

 

وی با اشاره به نامگذاری ایام الله دهه مبارک فجر افزود: این برنامه ها متناسب با نامگذاری روزها در سطح مساجد، تشکل ها و ادارات و نمایندگی های تبلغی و... برگزار شد.

 

کارگر اظهار داشت: رویکرد برنامه های این اداره کل پرداختن به دستاوردهای انقلاب، جایگاه ولایت فقیه، تحلیل و تجلیل از شخصیت امام(ره)، تبیین آرمان ها و ارزش های انقلاب برای مردم و به خصوص نسل جوان و ... بوده است.

 

وی افزود: در این راستا 32 گفتمان دینی با موضوع انقلاب اسلامی در مدارس شاخص، دانشگاه ها و تشکل ها، هیات، مساجد و... برگزار شد.

 

کارگر تصریح کرد: این گفتمان ها با موضوعات جوانان و انقلاب، نقش زنان در انقلاب و پس از آن، نقش رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی و دفاع ار ارزش ها، تحلیل ابعاد شخصیتی امام(ره) و... برگزار شده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 439510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha