اهم برنامه های دهه فجر در کانون های آذربایجان شرقی

خبرگزاری شبستان: برنامه های متنوع فرهنگی هنری قرآنی به مناسبت دهه فجر در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم(علیه السلام) خلجان به مناسبت دهه فجر برنامه هایی را برگزار می کند.

12بهمن ماه زنگ انقلاب در یکی از مدارس دخترانه خلجان با حضور اعضای کانون و ائمه جماعات نواخته شد.

مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا روز پنجشنبه(16بهمن) با تجمع و حرکت از مسجد صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برگزار خواهد شد.

همچنین محفل شبی با قرآن نیز در این روز همراه با تجلیل از فعالان قرآنی در مسجد خلجان برگزار می شود.

همچنین مراسم  تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران با حضور جانباز دوران دفاع مقدس سید نورالدین عافی(نورالدین پسر ایران) در 18 بهمن ماه برگزار می شود.

برگزاری مسابقه دوومیدانی در مسیر جاده خلجان و همچنین شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه های این کانون اعلام شده است.

همچنین کانون فرهنگی هنری شهید مهدی باکری شهرستان مرند نیز برنامه های متنوعی برای ایام دهه فجر تدارک دیده است.

برگزاری مسابقه دوومیدانی، اجرای مسابقات دارت و شطرنج، مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی، مسابقه روزنامه دیواری و مسابقه حفظ قرآن و اجرای مسابقات پیامکی و فرهنگی دیگر از جمله برنامه های این کانون در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که در مسجد حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برگزار می شود.

کانون فرهنگی هنری حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) مسجدجامع تازه کند شهرستان بناب نیز با همکاری پایگاه مقاومت بسیج، اقدام به غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای روستا خواهد کرد.

برگزاری مسابقه و همایش کوهپیمایی ، برگزاری ویژه برنامه جشن پیروزی انقلاب اسلامی و شرکت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن از جمله برنامه های این کانون خواهد بود.

کانون فرهنگی هنری دایره المعارف زاوشت شهرستان بناب نیز به مناسبت ایام الله دهه فجر چهارمین همایش پیاده روی خانوادگی را با همکاری و مساعدت اداره ورزش و جوانان و دهیاری و پایگاه بسیج زاوشت برگزار می کند.

برپایی مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دیدار با خانواده های شهدا از دیگر برنامه های اعلام شده این کانون در دهه فجر است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 436737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha