بیش از ۱۲۰ برنامه در کمیته قرآن و نهج البلاغه ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد برگزار شد

خبرگزار ی شبستان : مسئول کمیته قرآن، نهج البلاغه، حوزه و روحانیت ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر بیش از ۱۲۰ برنامه در این کمیته برنامه ریزی و اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیر کل تبلیغات اسلامی و مسئول کمیته قرآن، نهج البلاغه، حوزه و روحانیت ستاد بزرگداشت دهه فجر استان  یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان، با تشکر و قدردانی از حضور با شکوه ملت ایران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن  گفت: هرچند یوم الله ۲۲ بهمن در یک روز اتفاق افتاد اما قلب تاریخ است و برای همیشه خون را در رگ تاریخ پمپاژ می‌کند.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه در دین و معنویت و فطرت الهی دارد افزود: ملت ایران با حضور با شکوه خود ثابت کردند که همچنان در همه عرصه ها ثابت قدم و استوار به راه خود ادامه می دهند.

 

مسئول کمیته قرآن، نهج البلاغه، حوزه و روحانیت ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد با بیان اینکه برنامه های بسیار خوبی در جهت بزرگداشت سی و شمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شده است افزود: در مجموع بیش از 120 برنامه در این کمیته به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در استان استان برنامه ریزی و اجرا شده است.

 

وی افزود: در حوزه فعالیت های قرآنی برگزاری همایش بزرگ « قرآن، کتاب انقلاب» با حضور استاد سلیمی و فعالین قرآنی استان، تجلیل از فعالین برتر قرآنی استان، برگزاری محافل انس با قرآن، برپایی نمایشگاه های قرآن و محصولات قرآنی، برگزاری مسابقات قرآنی مختلف، برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی قرآنی، برگزاری گفتمان های دینی با موضوعات قرآنی و همایش هم اندیشی فعالین قرآنی از جمله این برنامه ها بوده است.

 

حسینی کوهستانی با بیان اینکه انقلاب ما برگرفته از آموزه های قرآنی و دینی بوده است گفت: طرح کتابت جزء سی ام قرآن کریم، برگزاری دوره های آموزشی قرآنی، انتشار ویژه نامه های قرآنی، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع قرآن و انقلاب و برگزاری همایش جایگاه زن از منظر قرآن از دیگر فعالیت های این کمیته در حوزه قرآن در دهه فجر بوده است.

 

وی گفت: در بحث حوزه و روحانیت نیز فعالیت های نظیر اعزام بیش از 180 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان، اعزام روحانی ویژه به بیش از 60 مدرسه استان، تجدید بعت روحانیون، طلاب، مبلغین و مبلغات استان با آرمان های امام و شهدا و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری گفتمان های دینی و ... در ایام الله دهه مبارک فجر انجام گرفته است.

 

حسینی کوهستانی افزود: در حوزه نهج البلاغه نیز برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی و مقاله نویسی، برگزاری گفتمان دینی با موضوع نهج البلاغه،  برپایی نمایشگاه، برگزاری مسابقه اینترنتی، افتتاح طرح تفسیر نهج البلاغه و ... از جمله فعالیت های انجام گرفته توسط این کمیته بوده است. 

 

پایان پیام/

کد خبر 439992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha