ویژه برنامه های دهه فجر در ۳۵۰ مسجد استان سمنان برگزار شد

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی ویژه دهه فجر امسال در ۳۵۰مسجد و مرکز قرآنی سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان حجت‌الاسلام مصائبی با اشاره به ۱۱۴عنوان ویژه برنامه دهه مبارک فجر، اظهار داشت: این تعداد ویژه برنامه، در قالب طرح ۱۰ شب ۱۰ مسجد، در شش شهر، دو بخش و اکثر روستاهای استان برگزار شده است.

وی افزود: محفل انس با قرآن، اعزام مبلغ برای سخنرانی، فعالسازی مساجدغیرفعال، برپایی جشن انقلاب، بازخوانی خاطرات انقلاب، تجلیل از بزرگان انقلاب، برگزاری مسابقه فرهنگی و در نهایت ۱۲۰گفتمان با موضوع انقلاب از جمله این برنامه ها بودند

این مقام مسئول با اشاره به کیفیت اجرای این ویژه برنامه ها، ابراز داشت: برنامه های دهه مبارک فجر، توسط ۳۲۰ روحانی درقالب روحانیان مستقر و طرح هجرت به همراه روحانیان بومی مساجد و هیئت‌های مذهبی شهر و روستا به هرچه بهتر برگزار شدن آئین گرامیداشت دهه مبارک فجر کمک کردند.

مصائبی خاطرنشان کرد: برنامه های دهه فجر با محوریت روحانیان در مساجد و هیئت های مذهبی سطح استان برگزار شده است.

وی در پایان ادامه داد: سرکشی از خانواده شهدا، ایثارگران و برپایی جشن‌های پیروزی انقلاب در مساجد و هیئت‌های مذهبی سطح استان در طول دهه فجر از دیگر اقدامات اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان بوده است

پایان پیام/

کد خبر 439941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha