بیش از هزار و ۲۰۰ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره منطقه ای مطبوعات استان یزد رسیده است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با بیان اینکه ۵۶۸ نفر با یک هزار و ۲۸۸ اثر در جشنواره  منطقه ای مطبوعات استان یزد شرکت کرده اند افزود: آئین اختتامیه این جشنواره در اسفندماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، علی غیاثی ندوشن مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: 568 نفر با یک هزار و 288 اثر در جشنواره  منطقه ای مطبوعات استان یزد شرکت کرده اند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: آئین اختتامییه سومین جشنواره منطقه ای مطبوعات استان یزد روز سه شنبه 5 اسفند با حضور اصحاب مطبوعات،مدیران و مسئولان استانی برگزار می شود و از برگزیدگان این جشنواره تقدیر به عمل می آید.

 

وی با اشاره به منطقه ای بودن سومین جشنواره مطبوعات استان یزد،اظهار داشت: از استان یزد 464 نفر و از استان های فارس وخراسان جنوبی 104 نفر شرکت کرده اند.

 

دبیر سومین جشنواره مطبوعات استان یزد، بیشترین میزان آثار ارسال شده را در بخش گزارش اعلام و عنوان کرد: 273 اثر در بخش گزارش به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و سال گذشته نیز این بخش با 139 اثر، بالاترین میزان اثر ارسالی را به خود اختصاص داده بود.

 

غیاثی کمترین میزان اثر را در بخش مقاله اعلام کرد و گفت: در این بخش 58 اثر ارسال شده اما سال گذشته کمترین میزان  اثر ارسالی با 60 اثر در بخش خبر بود.

 

وی همچنین ارسال اثر در بخش ویژه جشنواره را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در بخش ویژه نیز 130 اثر ارسال شده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 439951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha