از پیشکسوت قرآنی یزد،استاد میرزازاده تجلیل خواهد شد

خبرگزاری شبستان :استاد و قاری پیشکسوت یزد کاظم میرزازاده در نهمین دوره همایش تکریم چهره‌های قرآنی مورد تجلیل قرار خواهد گرفت. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد: در مراسم نهمین دوره تکریم چهره‌های قرآنی جمعه، اول اسفندماه که به منظور تکریم اساتید و پیشکسوتان قرآنی برگزار می گردد، استاد پیشکسوت و چهره قرآنی کاظم میرزازاده از استان یزد مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

«کاظم میرزا زاده» قاری پیشکسوت قرآن کریم در سال 1334 در خانواده‌ای مذهبی در یزد به دنیا آمد. وی از دوران کودکی به تشویق والدین پا به عرصه فعالیت‌های قرآنی گذاشت و برای پیشرفت در این عرصه از هیچ کوششی دریغ نکرد.

وی کمتر از 10 سال داشت که به صورت مستمر در جلسات سنتی قرآن شرکت می کرد تا اینکه توانست با الگوگیری از قاریان مصری و استفاده از تجربیات اساتید قرائت‌های قابل قبولی درسطح بین الملل ارائه دهد. 

شایان ذکر است در این مراسم از برگزیدگان مسابقات قرآن سراسری و بین‌المللی سال ۹۳ که رتبه‌های برتر در رشته قرائت و حفظ را کسب کرده‌اند تجلیل می کنند .

از بخش‌های پیش‌بینی شده این مراسم سخنرانی مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم است و در ادامه تجلیل از نفرات برتر دومین دوره مسابقات قرآن «تلاوت» و سومین دوره مسابقات قرآن «تسنیم» می باشد.

این مراسم به همت سازمان دارالقرآن الکریم و حوزه هنری در تالار اندیشه حوزه هنری کشور برگزار می گردد.

پایان پیام/

کد خبر 440346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha