برگزاري همايش توجيهي طرح آرامش بهاري و سوگواره ياس نبوي

خبرگزاري شبستان: رئيس اداره اوقاف و امور خيريه كهك از برگزاري همايش توجيهي طرح آرامش بهاري و سوگواره ياس نبوي خبر داد.

حجت‌الاسلام خسرواني در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري شبستان در قم، گفت: با توجه به اينكه طرح آرامش بهاري همه ساله در بقاع متبركه امامزادگان استان برگزار شده است، امسال نيز اين طرح در بقاع متبركه از جمله امامزادگان بخش كهك برگزار خواهد شد.

وي گفت: اين همايش به منظور استقبال از مسافران نوروزي انجام مي‌شود كه در آن از زائران بقاع متبركه با اقلام فرهنگي و برگزاري جلسات آموزشي پذيرايي خواهد شد.

رئيس اداه اوقاف و امور خيريه كهك بيان داشت: همچنين با توجه به همزماني ايام فاطميه با آغاز سال تحصيلي، سوگواره ياس نبوي نيز در اين ايام برگزار خواهد شد تا بتوانيم به ويژگي هاي حضرت زهرا(س) بپردازيم.

حجت‌الاسلام خسرواني بيان داشت: در اين سوگواره نيز در بقاع متبركه امامزادگان در شهر كهك به بيان ويژگي‌هاي آن حضرت پرداخته شده و زيارت آن حضرت قرائت خواهد شد.

وي عنوان داشت: به منظور بهتر برگزار شدن اين دو مراسم، همايش توجيهي براي خادمان بقاع متبركه و همچنين هيئت امناي امامزادگان برگزار مي‌شود تا شاهد برگزاري هر چه باشكوه‌تر همايش باشيم.

رئيس اداره اوقاف و امور خيريه كهك گفت: جلسه توجيهي ويژه خادمان امروز چهارشنبه (29 بهمن) و جلسه توجيهي ويژه هيئت امنا روز پنجشنبه (30 بهمن) در شهر كهك برگزار خواهد شد.

پايان پيام/

کد خبر 440458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha