کسب رتبه سوم جشنواره منطقه ای مطبوعات توسط خبرنگار شبستان خراسان جنوبی

خبرگزاری شبستان: خبرنگار شبستان خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه سوم بخش مصاحبه در سومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شد.

 به گزارش خبرنگار اعزامی شبستان خراسان جنوبی به یزد، سومین جشنواره منطقه ای مطبوعات عصردیروز(۵ اسفند) به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و با حضور استان های فارس، خراسان جنوبی و یزد در تالار فرهنگ اداره کل ارشاد اسلامی یزد برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش در این مراسم که با حضور حسین انتظامی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار یزد،  مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان یزد، معاون فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد از زینب رمضانی خبرنگار خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی به دلیل کسب رتبه سوم در بخش مصاحبه بخاطر تولید اثر " طلبه ای با ۴۷ اختراع " تقدیر شد.

 

براساس این گزارش علی غیاثی ندوشن مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر سومین جشنواره منطقه ای مطبوعات و خبرگزاری های استان یزد در این مراسم اظهار داشت: یک هزار و۲۸۸ اثر از ۵۶۸ نفر از خبرنگاران استانهای خراسان جنوبی، فارس و یزد به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

 

وی با اشاره ه اینکه ۴۹ اثر به دلیل نقص فنی از رقابت حذف شدند، ادامه داد: یک هزار و ۲۳۹ اثر برای داوری به حوزه مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شد.

 

یادآور می شود؛ زینب رمضانی، دبیر خبر خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی در بهمن ماه ۹۳ نیز موفق به کسب "رتبه برتر نخستین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی" استان شد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 442142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha