برنامه های جنبی هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد اعلام شد

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از برنامه های جنبی هفتمین نمایشگاه کتاب یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، حسن مفیدی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با بیان اینکه در هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب امسال برنامه های جنبی متنوعی برگزار می شود به خبرنگار شبستان گفت: اجرای تئاتر خیابانی با موضوع بزرگان یزد به مدت سه روز در دو نوبت اجرا می شود.

 

وی برپایی غرفه "یار مهربان" را یکی دیگر از برنامه های مهم برنامه های جنبی هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد اعلام کرد و اظهارداشت: در این برنامه سعی می شود با جمع آوری کتاب و برخی بسته  های فرهنگی و ارسال آن به مناطق محروم و برخی از مدارس استان فعالیت های موثری صورت پذیرد.

 

وی ادامه داد: غرفه عکس هم امسال در این نمایشگاه پیش بینی شده تا عکاسان و علاقه مندان به این حوزه با عکاسی، آثار خود را به صورت اینترنتی در معرض دید علاقه مندان قرار دهند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه کارگاه کتاب درمانی نیز از دیگر برنامه های این اداره کل دربخش برنامه های جنبی است، افزود: این کارگاه با حضور نویسنده کتاب در خصوص چگونگی کمک به کودکان طلاق برگزار می شود.

 

وی حضور سیدآبادی مدیرکل مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی وزارت ارشاد را از دیگر برنامه مهم در طول برگزار ی نمایشگاه کتاب یزد عنوان کرد و گفت: از آنجایی که سید آبادی از نویسندگان فعال حوزه کتاب است کارگاهی نیز با حضور ایشان برپا خواهد شد.

 

مفیدی معرفی آثار استاد محمدرضا حکیمی را از برنامه های جنبی نمایشگاه کتاب یزد ذکر کرد.

 

وی همچنین نشست تخصصی ادبیات کودک،سخنرانی با موضوع پیامبر رحمت، چگونه با کودکان کتاب بخوانیم، تاریخ فرهنگ یزد،سخنرانی با موضوع فاطمه زهرا(س) کارگاه آموزشی با موضوع چاپ و نشست پیشگیری از اعتیاد را از دیگر برنامه های جنبی هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد اعلام کرد.

 

گفتنی است، نمایشگاه کتاب یزد از شنبه 9 تا پنجشنبه 14 بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های استان یزد برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 442504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha