نشست شورای بسیج قشر رسانه البرز برگزار شد

خبرگزاری شبستان: شورای بسیج رسانه استان البرز به دبیری رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، سردار محمد خدابین، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز، ابوالفضل مهرابی پور، رئیس بسیج شهرستان کرج، و جمعی از اصحاب رسانه استان البرز گرد هم آمدند و در نخستین نشست شورای بسیج رسانه البرز به تبادل نظر پرداختند.

 

خدابین در این نشست با تامل بر این مهم که بسیج می‌تواند با الگوگیری از شهیدان در گسترش کارها و ترویج اخلاق اسلامی کارآمد باشد و رسالت خود را به انجام برساند، بر نقش بسیج رسانه تاکید کرد.

 

به گفته این مسئول، رسانه باید در گسترش تفکر بسیجی تلاش کند و در این راستا باید رسانه‌ها در گسترش آرمان‌های امام راحل مبادرت ورزند.

 

این مسئول تاکید کرد: قشر بسیج رسانه باید در انسجام بخشی تلاش کند و در اجرای ماموریت‌ها نهایت فعالیت‌ها و هماهنگی‌ها را داشته باشد تا به نتیجه مطلوب برسد.

 

جنگ امروز، جنگ نرم است

 

ابوالفضل مهرابی پور، نیز در این نشست بر جنگ نرم به عنوان جبهه استراتژی استکبار تصریح کرد: در دنیای امروز حجم آتش دشمن در زمنیه‌های مختلف بر علیه نظام گسترده است که باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم آنها به اهداف خود برسند، ابزار امروز در جبهه جنگ« رسانه» است.

 

مهرابی پور در ادامه با تامل بر این نکته که دشمن از ظرفیت رسانه نهایت استفاده را می‌برد و در این زمینه با همه توان به عرصه آمده اظهار کرد: باید ما نیز هوشیار باشیم تا اجازه ندهیم آرمان‌های ما را از بین ببرند.

 

این مسئول در پایان تصریح کرد: اصحاب رسانه باید توجه داشته باشند، که در عرصه جهانی امروز به عنوان نیروهایی خط مقدم جبهه مبارزه با استکبار قرار دارند.

 

گفتنی است، در این نشست در خصوص کارگروه های مختلف در سازمان بسیج رسانه گفتگو شد، هم چنین در خصوص اتخاذ راهبردهای کلان به منظور ارتقاء سطح معیشتی، فکری و هویتی مطالباتی از رئیس سازمان بسیج رسانه البرز عنوان شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 442909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha