نشست مشترک کانون مساجد استان یزد با سازمان بسیج مساجد و محلات برگزار شد

خبرگزاری شبستان: در راستای تدوین تفاهمنامه همکاری کانون های فرهنگی مساجد با پایگاه های بسیج مساجد محلات  نشست مشترکی با حضور مسئولان هر دو نهاد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد،بعد از ظهر امروز(10 اسفند) نشست مشترک بین سازمان بسیج محلات و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در محل کانون مساجد برگزار شد.

 

این نشست با هدف  همکاری های مستمر و تدوین  تفاهمنامه همکاری فی ما بین بسیج مساجد و کانون های فرهنگی هنری برگزار شد.

 

محسن رستگاری مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد با اشاره به لزوم همکاری بسیج و پیروی منویات مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جماعات خراسان شمالی اظهار داشت: همکاری بین بسیج و کانون های فرهنگی هنری باید افزایش یابد و یکی از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد بحث موازی کاری هر دو نهاد فرهنگی است که در خیلی از مسائل با هدف مشترک فعالیت دارند.

 

وی تاکید کرد: باید در این گونه فعالیت ها بررسی صورت گیرد و برنامه هایی را که باهدف یکسان برگزار می شود به صورت مشترک برگزار شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد در ادامه با اشاره فرارسیدن بیست ودومین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد خاطرنشان کرد: به منظور تشویق و ترویج همکاری بین این دو نهاد مردمی، در مراسم  گردهمایی سالروز تاسیس کانون مساجد از مسئولان پایگاه بسیج که همکاری خوبی با کانون های فرهنگی هنری داشته اند تجلیل می شود.

 

گفتنی است در این نشست مجید صادقی مسئول بسیج مساجد و محلات با جمعی از کارکنان دبیرخانه کانون مساجد حضور داشتند که در ادامه جلسه به بحث و بررسی همکاری های مشترک  هر دو سازمان پرداختند.

 

پایان پیام/

کد خبر 443249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha